Kunderne siger


ITIL Foundation

Super undervisning, Johnny gjorde det fremragende og har virkelig fået lyst til at bruge ham igen hvis vi skal have andre kurser. Stor ros til ham herfra. Faciliteterne var også gode og dejlig forplejning. Alt i alt en super god oplevelse!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Patrick Mandøe
Systemteknikker, Hørsholm kommune


ITIL Foundation

Jeg vil klart anbefale kurset, Peopleteam og vores instruktør Johnny. Inspirerende og meget involverende undervisning, som gave mulighed for at stille spørgsmål og relatere stoffet til den virkelige verden. Følte mig godt klædt på og forberedt til eksamenen. Og vigtigst af alt så fik jeg et godt overblik og indsigt i ITIL. TAK!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Kim Bastholm
Udviklingschef, BEC


ITIL Foundation

ITIL foundation kurset med Johnny Jensen har været lærrigt og engageret. Med sin positive attitude og friske tilgang til undervisningsmaterialet formår Johnny at gøre et intenst lærringforløb overskueligt og overkommeligt samt indblande alle kursus deltagere. En rigtig god ting var at det teoretiske i ITIL blev bragt ned på \”hverdags niveau\” og på den måde skabe mindeværdige relationer til de daglige arbejdsopgaver.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Brian Svendsen
Mentor IT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Johnny er en god underviser, og sørger for at få alle med, så alle forstår det. Måden han underviser på er god, idét han prøver at skabe eksempler på ting i hverdagen, så man kan skabe en sammenhæng.. Derudover så formår han at gøre undervisningen sjov, så det ikke bliver kedeligt 🙂

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jens Pedersen
Onsite IT Supporter, Mentor IT


ITIL Foundation

Glimrende formidling og virkelig god evne til at levendegøre det teoretiske stof.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Kristian Lindeloff
Kriminalforsorgen


Service desk ledelse i praksis

Der blev fremvist flere gode og brugbare værktøjer, som jeg har i sinde at tage i brug. Underviser var nysgerrig og meget levende i måden at \”stoffet\” blev leveret. Jeg kan kun anbefale kurset og Peopleteam.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Morten Ulrichsen
Servicedesk Manager, KEA


Service desk ledelse i praksis

Super effektive 2 dage – med god fokus på ledelse, det var en god hold størrelse, hvor der var plads vidensdeling – Tak People Team. Det kunne være rigtig godt med en deltagerliste, så vi som deltagere kan netværke efterfølgende, da det virker som om vi har de samme udfordringer. Tak Johnny, vi glæder os til at se dig/jer igen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Mie Saxe
Administrativ koordinator, KEA


Service desk ledelse i praksis

Et rigtig godt kursus, hvor jeg både fik genopfrisket viden, hørt andres erfaringer og et par værktøjer med hjem.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

John Hartig-Larsen
Director, GN Resound


ITIL Foundation

Gode forklaringer, gode illustrationer samt god tålmodighed, selvom det er et stort pensum. Johnny er en yderst behagelig underviser.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jonas Larsen


ITIL Foundation

Jeg siger også tak for 3 dage med fuld speed på læring og er selvfølgelig rigtig  glad for at have bestået.
Jeg syntes, at du gjorde det på en super god måde med gode eksempler for den virkelige verden, som kan være nemmere at forholde sig til.
Samtidig var det godt, at du fortalte med dine egne ord og ikke bare gennemgik  materiale side efter side, det gjorde det meget bedre at forholde sig til.

Lotte Evers Sandgreen
IT Test Manager, Nordea


ITIL Foundation

Det var et rigtig godt kursus og der var stor kompetence fra lærerens side. Det var opbygget på en sådan måde at det virkede som om der var en god rød tråd gennem hele forløbet. Der var god tid til at sætte sig ind i tingene og til at gennemgå diverse spørgsmål og repetere.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Claus Krogsgaard
SKAT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Dygtig og vidende og sjov lærer som formidlede stoffet på en levende måde med masser af eksempler så det gav mening.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Laila Helmer Petersen
Hørsholm Kommune


ITIL Foundation

Meget fine læringsmetoder, på et svært område. Godt med vekslende tempi og fin andel af pauser. Godt kursussted med gode faciliteter og forplejning.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Annette Christiansen
Region H


ITIL Foundation

Kurset var godt, beliggenheden af afholdelsessted – perfekt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Annette Araghi
Hørsholm Kommune


Kursusevaluering

gk-so-28-30-nov-instuctor-comments gk-so-28-30-nov


BEC+LOGO+LOW+RGB

Service desk CSI

BEC er en virksomhed med meget højt kundefokus. De lytter til sine kunder og valgte i foråret 2016 at bruge en nyligt gennemført kundeundersøgelse som løftestang for kontinuerlige serviceforbedringer.  I den forbindelse bidrog Peopleteam med udarbejdelse af roadmap og plan samt definering af kritiske succesfaktorer og KPI’er (key performance indicators).