Kunderne siger


SDComm©

Jeg syndes det var et utroligt informativt kursus med mange gode arbejdsmetoder.
Johnny gør kurset utroligt levende, på hans måde at være og undervise på.
Nu skal der bare arbejdes med metoderne.

Bente Merete Jensen
Administrativ IT Support, HOFOR A/S


ITIL Foundation

Jeg vil også gerne sige dig tak for de 3 sidste meget lærerige dage. Jeg synes du har gjort det helt fantastisk, du har været let forstålig igennem hele foundation kurset, samt du tog dig tid til at svare på alle vores spørgsmål og sætte dig ind i vores hverdag ☺ Ligeledes skal du roses for den helt fantastisk energi du havde, hvilket gjorde det aldrig blev kedeligt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Søren Hansen
Solution Designer, Telenor


ITIL Foundation

Johnny som underviste os, formår på en sjældent motiverende og interessant måde at formidle og undervise og omsætte alle de teoriske termer og begreber til praktiske eksempler og scenarioer som vi alle kan koble og forholde os til. Formår endvidere at formidle til os alle på hver vores niveau.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Michael Brüchle Thordal
Telenor


ITIL Foundation

Dejlig læring og gode forklaringer på de spørgsmål jeg måtte have(jeg har en del da jeg ofte stiller spørgsmål for at sikre jeg forstår det) Der var en dejlig ro i undervisningen og underviser formåede at udvide stor ro og høj kompetance indenfor sit fag. Jeg havde nok en tendens til at spørge en gang for meget ind i mellem da jeg ville være sikker på jeg havde forstået tingene korrekt, og dette blev mødt med stor forståelse og sparring. Jeg kan kun give mine største anbefalinger til Peopleteam. De formår at udvikle folk og lære fra sig på en forståelig måde.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Morten Skandshus
Supporter, Eniig Fiber A/S


ITIL Foundation

Underviseren Johnny Jensen fik med sin levende og entusiastiske undervisningsstil gjort teoritungt stof i et temmelig komprimeret kursusforløb interessant og nærværende. Kursets gav et godt og relevant overblik over god praksis for styring af en IT-organisation.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Mads Jespersen
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Super godt kursus, underviser formåede at gøre ITIL nærværende og lavede gode paralleller til vores eget univers og egne systemer, det gjorde at man kunne sætte processerne ind i hverdagen. Super dygtig underviser, meget motiverende.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Carsten Meyer
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Selvom det var nyt stof, og jeg ikke tidligere havde kendskab til dette, gav det god forståelse, da der kom reelle eksempler der kunne relateres til. Johnny er en dygtig underviser, og man kan høre at han kender materialet godt. Er god til at få folk med, og gør det let og fordøjeligt, med masser af gode eksempler og godt humør. Han evner at få alle med, så det var virkeligt en god oplevelse. Jeg fik rigtig meget ud af det, og fik forståelse for hvad ITIL egentlig er. Der er kun ros herfra.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Tue Bendtsen
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Jeg vil til enhver tid anbefale Peopleteam, grundet den fantastiske undervisning faciliteret af Johnny Jensen, samt de fantastiske rammer kurset blev afholdt i. Retningen var sat fra begyndelsen og jeg følte mig i trygge hænder hele vejen igennem kurset. Effektivt, berigende og yderst professionelt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Carina Jonsson
Freelance forretningskonsulent


ITIL Foundation

Johnny Jensen er en fantastisk underviser, der virkelig formår at inddrage deltagerne og sikre, at de kan materialet. Han har med andre ord en meget pædagogisk tilgang der fungerer

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Maria Dårstad Perez
KPMG


ITIL Foundation

Et rigtig godt og givtig kursus! Virkelig god energi. Johnny, et omvandrende ITIL orakel, formår at relatere viden til praksis. Imponeret af at han med relativt få midler – slides, sort tusch og papir, kan formidle viden så godt!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Anette Skov Andersen
EPJ-konsulent


ITIL Foundation

Det er et meget inspirerende, men meget kompakt kursus. Johnny var en utrolig kompetent underviser, og jeg har sjældent mødt en underviser, som kunne fastholde tilhørerne i en sådan grad i flere lange dage, og udelukkende med brug af sig selv, slides og en sort tusch! Det var der mange der kunne lære noget af.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Anita Axelsen
EPJ-konsulent


SDComm© – kommunikationsuddannelsen for Service desk medarbejdere

Spændende indhold og gode undervisere. Dejligt at der var medarbejdere fra mange forskellige virksomhedstyper, men alligevel med samme problemstillinger. God afveksling mellem at lytte og være aktiv i små og store grupper. Fint med nye modeler (SPLAS), på den måde fik man også genopfrisket, noget af det som man godt vidste og havde hørt før i nye rammer.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Eva Gammelgaard
Aabenraa Kommune


ITIL Foundation

Super undervisning, Johnny gjorde det fremragende og har virkelig fået lyst til at bruge ham igen hvis vi skal have andre kurser. Stor ros til ham herfra. Faciliteterne var også gode og dejlig forplejning. Alt i alt en super god oplevelse!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Patrick Mandøe
Systemteknikker, Hørsholm kommune


ITIL Foundation

Jeg vil klart anbefale kurset, Peopleteam og vores instruktør Johnny. Inspirerende og meget involverende undervisning, som gave mulighed for at stille spørgsmål og relatere stoffet til den virkelige verden. Følte mig godt klædt på og forberedt til eksamenen. Og vigtigst af alt så fik jeg et godt overblik og indsigt i ITIL. TAK!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Kim Bastholm
Udviklingschef, BEC


ITIL Foundation

ITIL foundation kurset med Johnny Jensen har været lærrigt og engageret. Med sin positive attitude og friske tilgang til undervisningsmaterialet formår Johnny at gøre et intenst lærringforløb overskueligt og overkommeligt samt indblande alle kursus deltagere. En rigtig god ting var at det teoretiske i ITIL blev bragt ned på \”hverdags niveau\” og på den måde skabe mindeværdige relationer til de daglige arbejdsopgaver.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Brian Svendsen
Mentor IT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Johnny er en god underviser, og sørger for at få alle med, så alle forstår det. Måden han underviser på er god, idét han prøver at skabe eksempler på ting i hverdagen, så man kan skabe en sammenhæng.. Derudover så formår han at gøre undervisningen sjov, så det ikke bliver kedeligt 🙂

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jens Pedersen
Onsite IT Supporter, Mentor IT


ITIL Foundation

Glimrende formidling og virkelig god evne til at levendegøre det teoretiske stof.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Kristian Lindeloff
Kriminalforsorgen


Service desk ledelse i praksis

Der blev fremvist flere gode og brugbare værktøjer, som jeg har i sinde at tage i brug. Underviser var nysgerrig og meget levende i måden at \”stoffet\” blev leveret. Jeg kan kun anbefale kurset og Peopleteam.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Morten Ulrichsen
Servicedesk Manager, KEA


Service desk ledelse i praksis

Super effektive 2 dage – med god fokus på ledelse, det var en god hold størrelse, hvor der var plads vidensdeling – Tak People Team. Det kunne være rigtig godt med en deltagerliste, så vi som deltagere kan netværke efterfølgende, da det virker som om vi har de samme udfordringer. Tak Johnny, vi glæder os til at se dig/jer igen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Mie Saxe
Administrativ koordinator, KEA


Service desk ledelse i praksis

Et rigtig godt kursus, hvor jeg både fik genopfrisket viden, hørt andres erfaringer og et par værktøjer med hjem.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

John Hartig-Larsen
Director, GN Resound


ITIL Foundation

Gode forklaringer, gode illustrationer samt god tålmodighed, selvom det er et stort pensum. Johnny er en yderst behagelig underviser.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jonas Larsen


ITIL Foundation

Jeg siger også tak for 3 dage med fuld speed på læring og er selvfølgelig rigtig  glad for at have bestået.
Jeg syntes, at du gjorde det på en super god måde med gode eksempler for den virkelige verden, som kan være nemmere at forholde sig til.
Samtidig var det godt, at du fortalte med dine egne ord og ikke bare gennemgik  materiale side efter side, det gjorde det meget bedre at forholde sig til.

Lotte Evers Sandgreen
IT Test Manager, Nordea


ITIL Foundation

Det var et rigtig godt kursus og der var stor kompetence fra lærerens side. Det var opbygget på en sådan måde at det virkede som om der var en god rød tråd gennem hele forløbet. Der var god tid til at sætte sig ind i tingene og til at gennemgå diverse spørgsmål og repetere.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Claus Krogsgaard
SKAT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Dygtig og vidende og sjov lærer som formidlede stoffet på en levende måde med masser af eksempler så det gav mening.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Laila Helmer Petersen
Hørsholm Kommune


ITIL Foundation

Meget fine læringsmetoder, på et svært område. Godt med vekslende tempi og fin andel af pauser. Godt kursussted med gode faciliteter og forplejning.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Annette Christiansen
Region H


ITIL Foundation

Kurset var godt, beliggenheden af afholdelsessted – perfekt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Annette Araghi
Hørsholm Kommune


Kursusevaluering

gk-so-28-30-nov-instuctor-comments gk-so-28-30-nov


BEC+LOGO+LOW+RGB

Service desk CSI

BEC er en virksomhed med meget højt kundefokus. De lytter til sine kunder og valgte i foråret 2016 at bruge en nyligt gennemført kundeundersøgelse som løftestang for kontinuerlige serviceforbedringer.  I den forbindelse bidrog Peopleteam med udarbejdelse af roadmap og plan samt definering af kritiske succesfaktorer og KPI’er (key performance indicators).