IT SUPPORT Advanced


 

TilmeldEventDato(er)TypeStedPris
TilmeldITSD Udd.: Professionel IT Support 27. september 2018KursusBallerup3.995

Kursus for de erfarne IT support og Service desk medarbejdere – Få nye værktøjer til personlig udvikling og øget effektivitet i det daglige arbejde

Varighed: 2 dage.

På dette kursus lærer du at bruge konkrete metoder, man får brug for som erfaren supportmedarbejder. Kurset giver dig redskaber til at håndtere nogle af de ting, der ofte er svære i en travl hverdag, nemlig knowledge management og personlig udvikling plus effektivitet på samme tid.

 

Deltagere

Målgruppen er for dig der har en ITIL Foundation eller har det grundlæggende kendskab til ITIL. Du har arbejdet i en IT support / Service desk i mere end 2-3 år. Du er vant til at arbejde med fejl, problemer og bestillinger i hverdagen – fortrinsvis via ITILs principper. Du har måske tidligere deltaget på kurset IT Support Basic.

 

Indhold

 

Dag 1

09.00 – 12.00 Sådan opbygger du brugbare vidensartikler

  • Grundlæggende intro til knowledge management – hvorfor er det en god ide?
  • Typer af artikler (workarounds og vejledninger)
  • Indhold og struktur
  • Søgbarhed og tagging
  • Sprog og fagsprog i vidensartikler

12.00 – 13.00 Frokost

13.00 – 16.00 Sådan opbygger du brugbare vidensartikler (del 2)

  • Byg dine egne artikler
  • Faldgruber og udfordringer
  • Hvordan skal artikler udarbejdes i jeres eget system?

 

Dag 2

09.00 – 12.00 Opbyg din egen kompetencematrice til dit videre karriereforløb

  • Hvad er din rolle nu, og hvad skal den være fremadrettet?
  • Identificer dit kompetencebehov
  • Adfærdskompetencer og faglige kompetencer – hvad har du selv brug for, og hvad har din arbejdsgiver brug for?
  • Udarbejd din egen kompetencematrice og styrke dine kompetencer i hverdagen

12.00 – 13.00 Frokost

13.00 – 16.00 Personlig effektivitet og fokus i dagligdagen

Lær at fokusere på dine kerneopgaver, og få en konkret metode til at mindske stressende vilkår

  • Forstå vilkårs indflydelse på kerneopgaver
  • Find ud af, hvor du kan ”aflevere” vilkår, så de ikke forstyrrer i dagligdagen
  • Få ro til at løse dine kerneopgaver

Lær at minimere afbrydelser, og få mere fra hånden i en travl hverdag

  • Lær om context switching og betydningen heraf
  • Identificer dine afbrydelser og sæt dem i system
  • Få din personlige effektiviseringsplan med hjem

 

Underviser

Johnny JensenJohnny Jensen har mere end 20 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Expert, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stort erfaring med Service desk og personaleledelse. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.

 

Kursusafgift

7.995,- kr. ekskl. moms. (se mængderabat nederst)
Prisen inkluderer materialer, forplejning og drikkevarer
Certificering: 1.995,- kr. ekskl. moms.

Peopleteam tilbyder eksamensgaranti på dette kursus. Læs mere om eksamensgaranti her >>

 

Rabatter

Ønsker du mængderabat eller en særlig firmaaftale, så kontakt venligst Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 42 75 44 14.

 

IT SUPPORT Basic?

Læs mere her>>

Gratis seminar?

Ønsker du gratis info om vores IT Support Basic/Advanced koncepter, så kontakt os her >>