Velkommen til 3CRetail Knowledge management quiz
Vigtigt: Læs instruktionerne herunder, før du starter
Alle spørgsmål vises på siden herunder. Du må IKKE må navigere væk fra siden, før du har trykket på ”Send” (som afslutning på eksamen). Lukker du f.eks. browseren - eller benytter dig af ”Frem”, ”Tilbage” eller ”Genindlæs”, mister du alle dine svar, og skal starte forfra.
Rigtig god fornøjelse!
Peopleteam
Navn
Email
3. Hvilken af nedenstående er den BEDSTE beskrivelse af ”Hvorfor kontakter brugerne os?”? 4. Hvad ønsker de fleste brugere HELST i forbindelse med et behov? 5. Hvad menes der med ”Værditab”? 6. Hvilke af nedenstående er den MEST typiske adfærd, når Service desken løser sager? 7. Hvilken af nedenstående er den BEDSTE beskrivelse af traditionel knowledge management? 8. Hvilke af nedenstående beskriver BEDST ulemperne ved traditionel knowledge management? 11. Hvad betyder 90/90-reglen? 12. Hvilke artikeltyper findes der? 16. Hvad er formålet med K (Kopier) i SOKA-processen?
17. Hvilken af nedenstående er den BEDSTE beskrivelse af aktiviteter, der indgår i A (Afslut) i SOKA-processen? 18. Hvilke felter i en vidensskabelon bør udfyldes? 20. Hvilken af nedenstående er den STØRSTE faldgrube i knowledge management i Service desken?