ITIL® Intermediate kurser som e-learning


Peopleteam og Dansk IT samarbejder med ITSM Zone om at tilbyde en række ITIL® Intermediate kurser som e-learning. Ved at købe adgang til kurserne som e-learning får du adgang til materialet i 90 dage og kan derfor tage kurset og eksamen, når det passer ind i din hverdag. Du køber adgang til kurset gennem ITSM Zone.

Klik her for at få 10% rabat på alle ITIL® videregående e-learning kurser

Hent guide til køb af e-learning hos ITSM Zone>>

 

Følgende ITIL® Intermediate kurser tilbydes som e-learning:


ITIL® Operational Support and Analysis (OSA)

Fokuserer på de processer, funktioner, roller og aktiviteter i ITIL, som handler om daglig drift og brugersupport. Herunder kommer du til at arbejde med håndtering af henvendelser, bestillinger og adgangskontrol, overvågning og håndtering af afvigelser, fejlhåndtering, problemløsning samt forebyggende og afhjælpende driftsrutiner. Læs mere>>

OBS! Køb af adgang til e-learning foregår via ITSM Zone, og du vil derfor blive sendt videre til deres hjemmeside.

ITIL® Planning, Protection and Optimization (PPO)

Fokuserer på de processer, funktioner, roller og aktiviteter i ITIL, som handler om at planlægge, designe, udvikle og levere robuste services, der giver den forventede nytteværdi og lever op til det aftalte serviceniveau, herunder tilgængelighed, kapacitet, sikkerhed, compliance og beredskab. Du kommer blandt andet til at arbejde med service specifikation, arkitektur, målinger, processer og værktøjer som midler til at styre services. Læs mere>>

OBS! Køb af adgang til e-learning foregår via ITSM Zone, og du vil derfor blive sendt videre til deres hjemmeside.

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Fokuserer på de processer, funktioner, roller og aktiviteter i ITIL, som handler om at planlægge, teste og idriftsætte nye og ændrede services og udfase eksisterende services. Du kommer blandt andet til at arbejde med kravstyring, test, ændringsstyring, opsamling i releases, driftsættelse og overdragelse samt konfigurationsstyring. Læs mere>>

OBS! Køb af adgang til e-learning foregår via ITSM Zone, og du vil derfor blive sendt videre til deres hjemmeside.

ITIL® Service Offerings and Agreements (SOA)

Fokuserer på de processer, funktioner, roller og aktiviteter i ITIL, som handler om servicedefinition, servicestrategi, serviceøkonomi og aftaler. Herunder kommer du til at arbejde med serviceportefølje, servicekataloger, Service Level Agreements (SLAer) og business cases samt forholdet mellem it og forretning eller kunde og leverandør, alt afhængig af hvilken type organisation, du befinder dig i. Læs mere>>

OBS! Køb af adgang til e-learning foregår via ITSM Zone, og du vil derfor blive sendt videre til deres hjemmeside.

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Formålet med dette afsluttende overbygningskursus er at samle trådene fra alle de øvrige ITIL kurser for at gøre dig i stand til at lede IT Service Management forbedringsinitiativer internt i din egen organisation eller eksternt i andre organisationer. Læs mere >>

 

OBS! Køb af adgang til e-learning foregår via ITSM Zone, og du vil derfor blive sendt videre til deres hjemmeside.

Vil du gerne have 10% rabat på kursusprisen?

.

Så kontakt os og få en helt unik vouchercode!

OBS! Du har på alle kurserne adgang til materialet i 90 dage efter købstidspunkt.