Evaluering af IT Service Management Summit 2025


Kontaktoplysninger

Du kan fortsætte anonymt ved at undlade at indtaste dine kontaktoplysninger.

Konferencen som helhed

Not at all Likely Extremely Likely
😍😀😐😕😠
Datadriven Service Management & AI som grundlag til optimering af kunderejsen
😍
😀
😐
😕
😠
Problem Management hos Velliv
😍
😀
😐
😕
😠
Sådan arbejder DSB succesfuldt med Knowledge Management
😍
😀
😐
😕
😠
Workshop: Måske er fremtidens ITSM her allerede?
😍
😀
😐
😕
😠
ITIL i praksis: Hvordan Energinet har implementeret ITIL og skabt samarbejde og stabil drift
😍
😀
😐
😕
😠
KEYNOTE: The Future of ITSM and ITIL® 4
😍
😀
😐
😕
😠

Jeg er indforstået med at mine oplysninger bliver behandlet i overensstemmelse med Peopleteams Persondatapolitik, som kan læses her >>