Dato | Sted | |
---|---|---|
10. juni 2026 | København | Tilmeld |
Den årlige mødeplads inden for IT Service Management
IT Service Management forbinder teknologi med forretning, kunder og resultater. Det er gennem ITSM, at vi kan transformere komplekse udfordringer til effektive løsninger, skabe stabile IT-miljøer og samtidig omfavne innovation.
IT Service Management Summit 2026-konferencen er designet til både at inspirere, dele erfaringer og udforske de nyeste trends inden for ITSM.
Der vil også være rig mulighed for at netværke med vores udstillere og høre om de seneste teknologiske nyheder inden for ITSM.
Generelle informationer:
Tidspunkt: Mandag den 10. juni 2026 kl. 9-16
Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1602 København
Pris (early bird rabat indtil d. 1. april 2026): 2.995,- ekskl. moms.
Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Målgruppe:
IT-ledere og beslutningstagere. IT Service Managers, Service Owners og Process Owners. Ledere og mellemledere fra IT-drift og IT-supportteams. Leverandører af ITSM-værktøjer og -platforme.
Programmet vil blive offentliggjort løbende
Ønsker du at være udstiller?
Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414