Evaluering af Kundeservice & Kundeoplevelser 2025


Kontaktoplysninger

Du kan fortsætte anonymt ved at undlade at indtaste dine kontaktoplysninger.

Konferencen som helhed

Not at all Likely Extremely Likely

PLENUM

😍😀😐😕😠
Prisvindende CX-strategi fra Trygs Kundecenter i Norge
😍
😀
😐
😕
😠
Paneldebat: Hvordan teknologi og mennesker skaber bedre kundeoplevelser
😍
😀
😐
😕
😠
Skab mindeværdige kundeoplevelser, v. Ian Wisler-Poulsen
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR A

😍😀😐😕😠
AI i kundeservice – strategi, teknologi og forretningsværdi, TDC Erhverv
😍
😀
😐
😕
😠
Strategisk CX, v. HavanaCX
😍
😀
😐
😕
😠
Customer Experience more than meets the AI, v. Michel Stevens
😍
😀
😐
😕
😠
AI i Telias kundeservice – hvad virker, og hvad er næste skridt?
😍
😀
😐
😕
😠
Høj loyalitet gennem personlige relationer hos Jeudan
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR B

😍😀😐😕😠
AI i kundesamtalen: Sådan løfter JYSK kundeoplevelsen med Puzzels AI-drevne indsigter
😍
😀
😐
😕
😠
Bliv blandt de bedste til kundefokus – lær af Danmarks topvirksomheder, v. Christian Sørensen
😍
😀
😐
😕
😠
Vipps MobilePay - Vær ikke bange for GenAI!
😍
😀
😐
😕
😠
Navigating the Future of CX in the Medtech Industry: The Modern Coloplast Contact Center
😍
😀
😐
😕
😠
Hands-on erfaringer fra kundeservice hos PostNord
😍
😀
😐
😕
😠

Jeg er indforstået med at mine oplysninger bliver behandlet i overensstemmelse med Peopleteams Persondatapolitik, som kan læses her >>