Chatbotkursus for beslutningstagere


Er chatbot vejen frem jeres organisation? Få svaret på dette kursus.

50% af alle virksomheder vil i 2021 bruge flere penge på bots og chatbots end på mobil-apps (Kilde: Gartner)

Kursuskalender

DatoSted 
23. januar 2020BallerupTilmeld

Kontakt os for firmaforløb

 

Praktiske informationer

Varighed: 1 dag

Tidspunkt: 9.00 – 16.00

Kursuspris: 2.995,- ekskl. moms

Kursusprisen inkluderer forplejning og kursusmateriale.

 

Kundeservice og IT Support står over for en omvæltende digital transformation forårsaget af udviklingen i AI. Vær med fra starten.

Formål

Dette kursus giver dig konkret beslutningsgrundlag for, om chatbot er
aktuelt for jeres virksomhed. Ud over vigtig viden om de forskellige
muligheder for chatbot, udarbejder vi også en business case for et
evt. projekt i din egen organisation.

Når dagen er omme, kan du forvente at have et velinformeret grundlag til at træffe beslutning om hvorvidt, I skal starte et chatbot-projekt.

Udbytte

Efter kurset:

  • Kan du nævne aktuelle typer af chatbots samt i hvilke situationer, de hver især er anvendelige
  • Har du udarbejdet en business case vedr. en tilpasset chatbot i egen organisation
  • Forstår du et chatbot-projekts struktur, varighed og omfang
  • Kan du genkende typiske udfordringer og faldgruber ved chatbot-projekter
  • Kan du forklare drift og videreudvikling af en tilpasset chatbot

 

Program

Program

  • Velkommen og intro
  • Forberedelse
  • Business case
  • Implementering
  • Drift og videreudvikling
  • Opsamling og next step

 

Form

Kursus og eksamen gennemføres på dansk med danske materialer.

 

Målgruppe

Kurset henvender sig til ledere og beslutningstagere, der står foran et muligt chatbot-projekt, og som ønsker at træffe den bedste beslutning om det videre forløb.

 

Undervisere

 

Stephen Alstrup, Professor, Københavns Universitet (AI, Big Data, Algoritmer) / serieentreprenør og bl.a founder af SupWiz

Søren Dahlgaard, Algorithms and Big Data Expert, Entrepreneur, co-founder SupWiz

Johnny Jensen, ejer af Peopleteam og medstifter af Serviceskolen.dk 

Brian Vang, ejer af Dialog+ og medstifter af Serviceskolen.dk

 

Kontakt os og hør mere om dine muligheder →