ITIL® 4 Drive Stakeholder Value


Fra behov til værdi gennem dyb forståelse af kunderejsen

Dette kursus lærer dig at forstå kunderejsen samt at bruge ITIL 4’s principper til at omdanne kunder og brugeres behov til værdiskabende digitale services.

Kursuskalender

DatoSted 

Kontakt os for firmaforløb →

Vil du vide, hvornår Higher Levels kurserne bliver frigivet? Skriv dig op til information her >>

Formål

Dette modul dækker alle former for engagement, involvering og interaktion mellem serviceleverandør og dens kunder, brugere, leverandører og partnere.

Vi fokuserer på, hvordan man konverterer disse interessenters efterspørgsel til værdi via digitale services.

Modulet dækker nøgleområder som SLA design, multi-vendor management, kommunikation, relation management, CX og UX design, customer journey mapping og meget mere.

Som deltager får du værktøjer til at øge kunde- og brugertilfredshed, som jo er altafgørende for succes i hverdagen for stort set alle serviceleverandører.

Udbytte

Efter kurset kan du forvente at kunne:

  • Forstå hvordan man designer en kunderejse
  • Vide hvordan man målretter services til bestemte interessenter og markeder
  • Vide hvordan man udvikler og forbedrer relationer med interessenter
  • Vide hvordan man styrer efterspørgslen og definerer “service offerings”
  • Vide hvordan man afstemmer forventninger og aftaler detaljer om services
  • Vide hvordan man onboarder og offboarder kunder og brugere
  • Vide hvordan man samarbejder for at sikre kontinuerlig value co-creation (service consumption/provisioning)
  • Vide hvordan man realiserer og validerer værdi gennem services

 

Målgruppe og forudsætninger

Dette kursus målrettet dig, der:

  • Er ansvarlig for hele eller dele af din virksomheds kunderejse
  • Er ansvarlig for relationer med kunder og brugere, f.eks. service level management, service delivery management, service desk
  • Er ansvarlig for at styre leverandører for at sikre gnidningsfri digitale services set fra brugernes og kundernes perspektiv
  • Ønsker at blive ITIL 4 Managing Professional
  • Er service management konsulent

Kurset er meget intensivt, og du skal afsætte god tid til forberedelse før kurset. Derudover skal du sikre dig, at du har mulighed for at koncentrere dig om kurset og afsætte flere timer mellem hver kursusdag til repetition og lektier.

Det er en forudsætning, at du har et ITIL 4 Foundation certifikat for kunne deltage på kurset.

Kursusinformationer

Sprog

Kurset afholdes på dansk med engelske kursusmaterialer og engelsk eksamen.

Kursusmateriale

Kursusmaterialer er inkluderet i prisen, og du får adgang til materialet i god tid før kurset.

Materialet er elektronisk, og du skal medbringe din egen PC.

Eksamen

Eksamen foregår på kursets sidste dag. Eksamensform og varighed er endnu ikke fastlagt. Ved beståelse opnår du certifikatet og titlen “Drive Stakeholder Value”.

Bemærk: Eksamen er elektronisk. Husk derfor at medbringe en laptop. Tablet/iPad er desværre ikke understøttet til denne type eksamen.

Akkreditering

Peopleteam er som ATO Affiliate hos Aim4Knowledge akkrediteret af PeopleCert til at udbyde dette kursus.

Praktiske informationer

Varighed: 3 dage *
Tidspunkt: 9.00 – 17.00 *
Kursuspris: 9.995,- kr. ekskl. moms *
Eksamenspris: 2.450,- kr. ekskl. moms *

Kursusprisen inkluderer forplejning og kursusmateriale.

*) Vi tager forbehold for ændrede forudsætninger for ovenstående informationer. Læs mere her >>

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.