Velkommen til 3CRetail quiz i Incident management
Vigtigt: Læs instruktionerne herunder, før du starter.
Alle spørgsmål vises på siden herunder. Du må IKKE må navigere væk fra siden, før du har trykket på ”Send” (som afslutning på eksamen). Lukker du f.eks. browseren - eller benytter dig af ”Frem”, ”Tilbage” eller ”Genindlæs”, mister du alle dine svar, og skal starte forfra.
Rigtig god fornøjelse!
Peopleteam
Navn
Email
1. Hvilken af nedenstående er den BEDSTE beskrivelse af et incident? 4. Hvilken af nedenstående formler er BEDST at bruge i et incident emnefelt? 5. Er det OK at rette i et incident emnefelt? 6. Hvorfor er det vigtigt at kategorisere incidents korrekt? 7. Hvilken af nedenstående praksisser er BEDST, når man kategoriserer incidents? 8. Bør man ALTID kategorisere incidents? 11. Bør man prioritere ALLE incidents? 15. Hvilken af nedenstående muligheder karakteriserer BEDST ÅBNE spørgsmål? 16. Hvilken af nedenstående muligheder karakteriserer BEDST LUKKEDE spørgsmål?
18. Hvilket udsagn om Kahnemanns ”Thinking fast and slow” er korrekt? 19. Hvilken af nedenstående beskriver BEDST ”ASS-U-ME”-princippet over? 20. Hvad er den bedste beskrivelse af PUST-modellen?