Velkommen til eksamen i IT Support Basic
Vigtigt: Læs instruktionerne herunder, før du starter eksamen.
- Vær omhyggelig med at indtaste korrekt email, da dit resultat bliver sendt til denne
- Alle hjælpemidler er tilladt
- Der er ingen trick-spørgsmål
- Du har 60 minutter til eksamen
- Du skal opnå 65% rigtige (26 rigtige ud af 40 spørgsmål) for at bestå
Alle spørgsmål vises på siden herunder. Du må IKKE må navigere væk fra siden, før du har trykket på ”Send” (som afslutning på eksamen). Lukker du f.eks. browseren - eller benytter dig af ”Frem”, ”Tilbage” eller ”Genindlæs”, mister du alle dine svar, og skal starte forfra.
Rigtig god fornøjelse!
Peopleteam
Navn
Email
1. Hvilken af nedenstående er den BEDSTE beskrivelse af et incident? 4. Hvilken af nedenstående formler er BEDST at bruge i et incident emnefelt? 5. Er det OK at rette i et incident emnefelt? 6. Hvorfor er det vigtigt at kategorisere incidents korrekt? 7. Hvilken af nedenstående praksisser er BEDST, når man kategoriserer incidents? 8. Bør man ALTID kategorisere incidents? 11. Bør man prioritere ALLE incidents? 15. Hvilken af nedenstående muligheder karakteriserer BEDST ÅBNE spørgsmål? 16. Hvilken af nedenstående muligheder karakteriserer BEDST LUKKEDE spørgsmål?
18. Hvilket udsagn om Kahnemanns ”Thinking fast and slow” er korrekt? 19. Hvilken af nedenstående beskriver BEDST ”ASS-U-ME”-princippet over? 20. Hvad er den bedste beskrivelse af PUST-modellen? 22. Hvordan er tonaliteten karakteriseret hos hovedtyperne? 23. Hvordan er tonaliteten karakteriseret hos kropstyperne? 24. Hvad lægger brugerne mest vægt på hos service desken? 25. Hvilket af nedenstående udsagn er MEST korrekt, når en bruger er i ”rød stue”? 26. Hvilken af nedenstående udsagn er MEST korrekt, når en bruger er i ”blå stue”? 27. Hvilken af nedenstående sætninger passer bedst på en kropstype? 28. Hvilken af nedenstående sætninger passer bedst på en hjertetype? 33. Hvordan kan stemmen bruges til at skabe tillid hos brugeren? 34. Hvilke elementer mangler i nedenstående beskrivelse af VALFAD-modellen til skriftlig kommunikation?
1. Venlig velkomst
2. ?
3. ?
4. Forklaring/årsag
5. ?
6. Diverse