Online seminar: Vidensstøtte er afgørende for både personlig service og selvbetjening


Kursuskalender

DatoSted 

De digitale servicekanaler bliver kun flere, og graden af selvbetjening konstant større.

Men langt fra alle digitale serviceløsninger tilbyder både en god kundeoplevelse, og kan ofte lige frem generere flere henvendelser til andre kanaler.

Målet er fleksibelt at kunne tilbyde kunden den rigtige servicekanal, på det rigtige tidspunkt og sted i kunderejsen. Det er værdifuld multi-channel håndtering og det ér muligt, men kun hvis der er styr på jeres vidensstøtte setup!

  • Hvad er potentialet ved effektiv multi-channel håndtering?
  • Men hvordan implementeres effektiv videns støtte i praksis – både organisatorisk og systemmæssigt?
  • Hvor kompliceret behøver det at være?
  • Hvor er faldgruberne du skal passe på?

På dette online seminar får du svar på disse spørgsmål illustreret med praktiske eksempler.

Tommy Langhoff fra eXpand er underviser. Han har mere end 20 års erfaring med optimering af kundeservice fra eget ledelsesansvar og +100 udviklingsprojekter som konsulent.
Udgangspunktet er sammenhængende løsninger på tværs af mennesker, processer og teknologi.