Tak til alle, der deltog på IT Service Management Summit-konferencen 2025



Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen.  Vi er glade for at kunne dele en dag med spændende emner og talere med jer. Tak for jeres engagement!


Præsentationer

Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

 

Datadriven Service Management & AI som grundlag til optimering af kunderejsen

Jesper Lund Hansen, IT Service Desk Manager, Region Midtjylland

 

Problem Management hos Velliv

Anders Damkjær Møller, Incident & Problem Manager, Velliv

 

Sådan arbejder DSB succesfuldt med Knowledge Management

Camilla Esmark Hinløv, Head of IT Service Desk & Situation Management, DSB

Tanja Sandra Jensen, Situation Manager, DSB

 

Workshop: Måske er fremtidens ITSM her allerede?

Svar og refleksioner fra workshoppen

Johnny Jensen, Peopleteam

 

KEYNOTE: The Future of ITSM and ITIL® 4

Akshay Anand

 


 

Vi ses i 2026 d. 10. juni til næste års Summit!

Tilmelding her: IT Service Management Summit 2026

Tilmeld dig indtil d. 1. april 2026 og få den til EarlyBird pris: 2.995,- ekskl. moms.

Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.

 

Andre spændende kurser og events

KISS Konferencen 2025, 1. oktober på Scandic Copenhagen – Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support

Se vores eventkalender her for vores mange kommende kurser og konferencer>>