Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. Vi er glade for at kunne dele en dag med spændende emner og talere med jer. Tak for jeres engagement!
Præsentationer
Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Datadriven Service Management & AI som grundlag til optimering af kunderejsen
Jesper Lund Hansen, IT Service Desk Manager, Region Midtjylland
Problem Management hos Velliv
Anders Damkjær Møller, Incident & Problem Manager, Velliv
Sådan arbejder DSB succesfuldt med Knowledge Management
Camilla Esmark Hinløv, Head of IT Service Desk & Situation Management, DSB
Tanja Sandra Jensen, Situation Manager, DSB
Workshop: Måske er fremtidens ITSM her allerede?
Svar og refleksioner fra workshoppen
Johnny Jensen, Peopleteam
KEYNOTE: The Future of ITSM and ITIL® 4
Akshay Anand
Vi ses i 2026 d. 10. juni til næste års Summit!
Tilmelding her: IT Service Management Summit 2026
Tilmeld dig indtil d. 1. april 2026 og få den til EarlyBird pris: 2.995,- ekskl. moms.
Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.
Andre spændende kurser og events
KISS Konferencen 2025, 1. oktober på Scandic Copenhagen – Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support
Se vores eventkalender her for vores mange kommende kurser og konferencer>>