Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. Vi er glade for at kunne dele en dag med spændende emner og talere med jer. Tak for jeres engagement!
Præsentationer
Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Keynote: The importance of company culture on maximizing organizational efficiency and perfecting the customer experience
Paul Hamilton, CEO and Founder of Halo Service Solutions & Gianmarco Rubino, Executive Director, HaloITSM
Keynote: Hvad betyder det teknologiske paradigmeskifte for arbejdsglæden i fremtidens organisationer?
Anja Borch-Jensen, ekspert indenfor leder-, team-, og personlig udvikling
Spor A
Pålidelig generativ AI til fremragende medlemsservice
Karen Bregninge, Digitaliseringskonsulent & Mette Haastrup-Vang, IT-projektleder, Din Sundhedsfaglige A-kasse
Nyt kontaktcenter på 4 uger
Elin Simmenes Knudsen, Nordic Head of Customer Care & Production, Express Bank & Jesper Gettermann, Business Support, Wingmen Solutions
How to centralize customer interactions on a single platform with great results
Anca Modoran, Senior Manager of Insights & Infrastructure, GN Group
Kundeoplevelser i Sparekassen Danmark – når lokale og praksisnære tiltag skaber resultater
Lasse Kragh Carstensen, Chef for kundeoplevelser, Sparekassen Danmark
Førsteklasses kundeservice ved kombination af NPS, P-GAP og samtaleanalyse
Mie Stattau, Teamleder IDA Forsikring, Daniel Reuber, Teamleder IDA Medlemsservice & Magnus Kragelund, Product Owner, Fastholdelse, IDA
Spor B
Kultur, arbejdsglæde og kommunikation i IT Supporten
Anja Mørck Bredal, Teamleder ITS Support, Aalborg Universitet
Den gode brugeroplevelse i ServiceDesk
Christian Blynø, Service Desk Manager, Coop Danmark
Hvordan sikrer IT Service Desk compliance på NIS2 direktivet og dermed undgå bøder fra Datatilsynet
René Matthiassen, Senior IT/OT Security Consultant
KAB har knækket koden til en mere effektiv servicelevering
Brian Zelchau Lykke, Teamchef for IT, KAB
Effektiv kundesupport i et agilt udviklingssetup
Louise Velløv, Supportchef, Schultz
Fremtidssikret ITSM – Nordic Leisure Travel Groups rejse med Freshworks
Niels Adelsten, Workplace Expert, Nordic Leisure Travel Group