Tak til alle der deltog på KISS 2024 konferencen



Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen.  Vi er glade for at kunne dele en dag med spændende emner og talere med jer. Tak for jeres engagement!


Præsentationer

Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

Keynote: The importance of company culture on maximizing organizational efficiency and perfecting the customer experience

Paul Hamilton, CEO and Founder of Halo Service Solutions & Gianmarco Rubino, Executive Director, HaloITSM

Keynote: Hvad betyder det teknologiske paradigmeskifte for arbejdsglæden i fremtidens organisationer?

Anja Borch-Jensen, ekspert indenfor leder-, team-, og personlig udvikling


Spor A

Pålidelig generativ AI til fremragende medlemsservice

Karen Bregninge, Digitaliseringskonsulent & Mette Haastrup-Vang, IT-projektleder, Din Sundhedsfaglige A-kasse

Nyt kontaktcenter på 4 uger

Elin Simmenes Knudsen, Nordic Head of Customer Care & Production, Express Bank & Jesper Gettermann, Business Support, Wingmen Solutions

How to centralize customer interactions on a single platform with great results

Anca Modoran, Senior Manager of Insights & Infrastructure, GN Group

Kundeoplevelser i Sparekassen Danmark – når lokale og praksisnære tiltag skaber resultater

Lasse Kragh Carstensen, Chef for kundeoplevelser, Sparekassen Danmark

Førsteklasses kundeservice ved kombination af NPS, P-GAP og samtaleanalyse

Mie Stattau, Teamleder IDA Forsikring, Daniel Reuber, Teamleder IDA Medlemsservice & Magnus Kragelund, Product Owner, Fastholdelse, IDA


Spor B

Kultur, arbejdsglæde og kommunikation i IT Supporten

Anja Mørck Bredal, Teamleder ITS Support, Aalborg Universitet

Den gode brugeroplevelse i ServiceDesk

Christian Blynø, Service Desk Manager, Coop Danmark

Hvordan sikrer IT Service Desk compliance på NIS2 direktivet og dermed undgå bøder fra Datatilsynet

René Matthiassen, Senior IT/OT Security Consultant

KAB har knækket koden til en mere effektiv servicelevering

Brian Zelchau Lykke, Teamchef for IT, KAB

Effektiv kundesupport i et agilt udviklingssetup

Louise Velløv, Supportchef, Schultz

Fremtidssikret ITSM – Nordic Leisure Travel Groups rejse med Freshworks

Niels Adelsten, Workplace Expert, Nordic Leisure Travel Group