Tak til alle der deltog på Kundeservice & Kundeoplevelser 2025


Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Her er de præsentationer, som vi har fået lov til at dele med jer:

Prisvindende CX-strategi fra Trygs Kundecenter i Norge

v. Robin Sandal, Vice President, Direktør Kundedivisjonen, Tryg, Aleksander Fredriksen, Director salg, selvbetjening & bemanning Kundedivisjonen, Tryg & Trudi Bowitz Moe, Avdelingsleder, Datadrevet salgstrening og kompetanseutvikling, Tryg

AI i Kundeservice: Hvordan teknologi og mennesker skaber bedre kundeoplevelser

v. Silje Stougaard, Vice President Global Operations, Vivino, Kim Kirkeby, Senior Vice President, Customer Service, Spar Nord, Dwayne Dixon, Director – Salesforce Leader Nordics, Deloitte Digital, Thomas Andersen, Salesforce Alliance Leader & Nordic Deloitte Digital Leader, Deloitte Digital, Jan Verbrugghe, Senior Director Solution Engineering, Salesforce, Martin Degn, Senior Service Specialist, Salesforce


Spor A

AI i kundeservice – strategi, teknologi og forretningsværdi

v. Michael Povlsen, Collaboration Sales Executive, TDC Erhverv & Emil Rose Rasmussen, Digital Manager, TDC Erhverv

Strategisk CX

v. Luna A. Schmidt, ekspert i kundeoplevelser, HavanaCX

Customer Experience more than meets the AI

v. Michel Stevens, CX Expert

AI i kundeservice – hvad virker, og hvad er næste skridt?

v. Dan Toft Storgaard, Senior Solution Manager, Telia Danmark & Amanda Hansson, Senior Delivery Manager, Telia Sverige

Høj loyalitet gennem personlige relationer – OBS – Præsentationen må IKKE videreformidles

v. Signe Dybdal Knudsen, Kommerciel direktør, Jeudan A/S


Spor B

AI i kundesamtalen: Sådan løfter JYSK kundeoplevelsen med Puzzels AI-drevne indsigter

v. Lasse Berg Sørensen, Customer Service Manager, JYSK & Kenny Jepsen, Head of Customer Success,  Puzzel

Bliv blandt de bedste til kundefokus – lær af Danmarks topvirksomheder

v. Christian Sørensen, Forfatter af Kundeheltene og konsulent med speciale i kundefokus og salg.

Vær ikke bange for GenAI!

v. Martin Castberg Thuesen, Vipps MobilePay

Navigating the Future of CX in the Medtech Industry: The Modern Coloplast Contact Center (MC3)

v. Liz Lagrimas, Senior Manager, Digital, Data and IT (DDIT), Coloplast

Hands-on erfaringer fra kundeservice hos PostNord

v. Henrik Larsen, Director Customer Service, PostNord


Fælles – ikke længere på spor

Skab mindeværdige kundeoplevelser

v. Ian Wisler-Poulsen, kundeservice-ekspert

 

Vi ses i 2026 d. 16. april !

 

Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.

 

Andre spændende kurser og events

Gratis webinar: AI Akademi for seniorledere i kundeservice

KISS Konferencen 2025, 1. oktober på Scandic Copenhagen (Under udvikling)Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support

Kundeservice & Kundeoplevelser 2026 d. 16. april 2026 på Scandic Copenhagen 

Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>