Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Her er de præsentationer, som vi har fået lov til at dele med jer:
Prisvindende CX-strategi fra Trygs Kundecenter i Norge
v. Robin Sandal, Vice President, Direktør Kundedivisjonen, Tryg, Aleksander Fredriksen, Director salg, selvbetjening & bemanning Kundedivisjonen, Tryg & Trudi Bowitz Moe, Avdelingsleder, Datadrevet salgstrening og kompetanseutvikling, Tryg
AI i Kundeservice: Hvordan teknologi og mennesker skaber bedre kundeoplevelser
v. Silje Stougaard, Vice President Global Operations, Vivino, Kim Kirkeby, Senior Vice President, Customer Service, Spar Nord, Dwayne Dixon, Director – Salesforce Leader Nordics, Deloitte Digital, Thomas Andersen, Salesforce Alliance Leader & Nordic Deloitte Digital Leader, Deloitte Digital, Jan Verbrugghe, Senior Director Solution Engineering, Salesforce, Martin Degn, Senior Service Specialist, Salesforce
Spor A
AI i kundeservice – strategi, teknologi og forretningsværdi
v. Michael Povlsen, Collaboration Sales Executive, TDC Erhverv & Emil Rose Rasmussen, Digital Manager, TDC Erhverv
v. Luna A. Schmidt, ekspert i kundeoplevelser, HavanaCX
Customer Experience more than meets the AI
v. Michel Stevens, CX Expert
AI i kundeservice – hvad virker, og hvad er næste skridt?
v. Dan Toft Storgaard, Senior Solution Manager, Telia Danmark & Amanda Hansson, Senior Delivery Manager, Telia Sverige
Høj loyalitet gennem personlige relationer – OBS – Præsentationen må IKKE videreformidles
v. Signe Dybdal Knudsen, Kommerciel direktør, Jeudan A/S
Spor B
AI i kundesamtalen: Sådan løfter JYSK kundeoplevelsen med Puzzels AI-drevne indsigter
v. Lasse Berg Sørensen, Customer Service Manager, JYSK & Kenny Jepsen, Head of Customer Success, Puzzel
Bliv blandt de bedste til kundefokus – lær af Danmarks topvirksomheder
v. Christian Sørensen, Forfatter af Kundeheltene og konsulent med speciale i kundefokus og salg.
v. Martin Castberg Thuesen, Vipps MobilePay
Navigating the Future of CX in the Medtech Industry: The Modern Coloplast Contact Center (MC3)
v. Liz Lagrimas, Senior Manager, Digital, Data and IT (DDIT), Coloplast
Hands-on erfaringer fra kundeservice hos PostNord
v. Henrik Larsen, Director Customer Service, PostNord
Fælles – ikke længere på spor
Skab mindeværdige kundeoplevelser
v. Ian Wisler-Poulsen, kundeservice-ekspert
Vi ses i 2026 d. 16. april !
Kontakt Jens Severinsen (jens@peopleteam.dk), hvis du har forslag til talere til næste års konference.
Andre spændende kurser og events
Gratis webinar: AI Akademi for seniorledere i kundeservice
KISS Konferencen 2025, 1. oktober på Scandic Copenhagen (Under udvikling) – Konferencen for Kundeservice og IT Service & Support
Kundeservice & Kundeoplevelser 2026 d. 16. april 2026 på Scandic Copenhagen
Serviceskolen.dk tilbyder en lang række kurser inden for kundeservice, se det store udvalg her >>