Online session: Effektiv drift og udvikling af mindre kundeservice-funktioner på abonnementsbasis


– aldrig set i Danmark før – vi har brug for din feedback!

Kursuskalender

DatoSted 
18. september 2020 (Kl. 11-11.45)Online sessionTilmeld

 

SMVkundeservice™ har en mission!

SMVkundeservice™ er et partnerskab af Danmarks absolut mest erfarne konsulenter indenfor udvikling af god kundeservice, og har leveret løsninger til alle aspekter af god kundeservice inklusive strategi, ledelse, kompetenceudvikling, procesoptimering, teknologi og netværk til flere hundrede STORE kundeservice-funktioner i Skandinavien på tværs af brancher og offentligt/privat.

Vores mission er at gøre de professionelle løsninger vi til daglig implementerer hos de helt store kundeservice-funktioner tilgængelig for de mindre!
Det gælder ift. teknologi, online service, uddannelse, rådgivning og netværk – i ét samlet koncept til én fast månedlig pris!
Behovene er de samme, men budget og volumen lavere. Vi vil levere samme høje kvalitet, de bedste specialister, de samme muligheder – bare skaleret og tilpasset til den mindre kundeservice-funktion.
Kundeservice leveret med en stærk kundeoplevelse og et godt salg er præcis lige så forretningskritisk for den mindre virksomhed som for den store.

Udfordringerne kan f.eks. typisk være:

  • Digitalisering af de kundevendte processer og services
  • En manglende Servicekultur
  • Manglende salg
  • Afhængig af få nøglepersoners viden og indstilling til service
  • Viden forsvinder med nøglepersoners jobskifte eller generationsskifte
  • Ikke optimal kobling mellem salg og kundeservice

Udfordringerne er på linje med hvad de store kundeservice-funktioner oplever.
Med SMVkundeservice™ konceptet får virksomheden alle de værktøjer og den best-practice hjælp, der skal til for løbende at forbedre sig markant på netop disse udfordringer!
Vi tror meget på at udvikle løsningerne sammen med vores kunder, og INGEN har tidligere taget denne udfordring op.
Derfor inviterer vi til online webinar med det ene formål at få din feedback på vores mission og koncept!
Vi inviterer desuden efterfølgende 2-3 interesserede virksomheder ind til test-implementering af konceptet.

Praktiske informationer:

Online session
Taler: Founding Partner i eXpand, Tommy Langhoff på vegne af partnerskabet SMVkundeservice™ bestående af virksomhederne eXpand, Spitze & Co, Dialog+ og Peopleteam.
Varighed: 45 minutter
Dato: 18. september 2020
Tidspunkt: Kl. 11:00-11:45
Pris: Gratis

Målgruppe:
Ledere med ansvar for mindre kundeservice-funktioner som f.eks.:

  • Ordremodtagelse
  • Forhandlerservice
  • Webshops
  • Salgssupport
  • Teknisk service
  • Hotlines
  • Omstilling / reception

Webinaret afholdes i samarbejde med eXpand, Spitze & Co & Dialog+