KISS 2024 konferencen (Kundeservice – IT Service & Support)


DatoSted 
2. oktober 2024KøbenhavnTilmeld

To konferencer i én. Mødepladsen for både kundeservice og IT Service Desk

I 2024 gentager vi succesen med vores populære KISS-konference.
Kort om konferencen: ”KISS 2024” konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeservice, kundeoplevelser, IT service, support og de tekniske løsninger der findes. Der er målrettede faglige konferencespor og et fællesspor, der har fokus på synergieffekterne.

Generelle informationer:

Tidspunkt: Onsdag den 2. oktober 2024 kl. 9-16.

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Pris: 3.195,- ekskl. moms. Early bird frem til 1. juli 2024 er 2.195,- eks. moms

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Målgruppe:

Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desken/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.

 

Program

Vi præsentere løbende indlæg til programmet her fra foråret 2024.

 

Servicedesign og opbygning af brugeroplevelser i en intern IT-support

(Spor B – IT Service & Support)

Det handler om at gøre det enkelt, sikre høj driftsstabilitet, brugervenlighed og nem supporttilgængelighed. I Kemp & Lauritzen er IT og digitalisering mere end nogensinde på den strategiske agenda i koncernen – og udviklingen går lynhurtigt.
I dette oplæg fortæller IT Support chef Sonny Andersen samt ServiceNow arkitekt Jess Larsen, hvordan IT Servicedesk hos Kemp & Lauritzen, de seneste år, har arbejdet med servicedesign, touchpoint-optimering, automatisering og self-service vha. ServiceNow, i en intern IT-support for 3.000 kollegaer.
Visionen er, at det skal være nemt at være IT-bruger.


Sonny Podgórski Andersen, IT Support Chef, Kemp & Lauritzen A/S


Jess Larsen, ServiceNow arkitekt, Kemp & Lauritzen A/S 

 

Customer Experience hos Albatros Travel – få indsigt i en succesfuld strategi

(Spor A – Kundeservice)

Hos Albatros Travel arbejder de løbende med at forbedre gæsternes rejseoplevelse.  En rejse der aldrig slutter.

Få indsigt i deres CX-strategi og hør bl.a. om:

  • Hvordan de fokuserer på mindeværdige øjeblikke i løbet af en rejse – øjeblikke de kalder Albatros Moments
  • Albatros Experience Blueprint. Et værktøj som bruges til at binde rejseoplevelsen sammen og skabe en narrativ rød tråd – og en oplevelse der harmonerer med deres brand både før, under og efter.
  • Hvorledes de arbejder målrettet på at skabe gode oplevelser som gæsterne husker mange år efter de kommer hjem fra en rejse.


Thomas Stack, Head of Customer Experience, Albatros Travel
Er ansvarlig for Albatros CX-strategi, kundeservice og kunderettede systemer. Thomas er desuden podcastvært på den populære serie ”Kunderejsen”.

 

Førsteklasses kundeservice ved kombination af NPS, P-GAP og samtaleanalyse

(Spor A – Kundeservice)

Hør hvordan IDA konkret har forbedret deres kundeservice ved at arbejde systematisk med både Net Promotor Score (NPS) + Perception Gap (P-GAP) og koblet dette sammen med deres samtaleanalyser. Samspillet har givet åbenlyse synergieffekter der bl.a. ses i forbedret kundeservice og større loyalitet.

Få bl.a. indsigt i:

  • Udbyttet ved integration mellem vores NPS Score og optagede samtaler
  • Hvordan vi analyserer på vores samtaler
  • Processen omkring P-GAP
  • Agil implementering af NPS i IDAs organisation


Mie Stattau, Teamleder IDA Forsikring


Daniel Reuber, Teamleder IDA Medlemsservice


Magnus Kragelund, Product Owner, Fastholdelse, IDA

 

KEYNOTE

Hvad betyder det teknologiske paradigmeskifte for arbejdsglæden i fremtidens organisationer?

(Plenum)

Den teknologiske udvikling skaber en masse fantastiske muligheder, bl.a. med AI og ChatGPT, men det ændrer også måden vi udfører vores arbejde på og nogle job erstattes af robotter. Det stiller os overfor en masse valg og holdninger til diversitet, etik og værdier.
Det kræver at man som leder og medarbejder skal føle sig tryg ved at dele idéer, tage chancer og lære af fejl – det er blandt andet den måde der skabes et miljø, der fremmer nytænkning og problemløsning.

Derfor er psykologisk tryghed på arbejdspladsen blevet endnu vigtigere.
Psykoterapeut og Ledelsesrådgiver Anja Borch-Jensen giver inspiration til hvordan, man påvirker arbejdsglæden og effektiviteten med større fokus på psykologisk tryghed i fremtidens organisationer.

  • Hvordan opnås psykologisk tryghed i teams og organisationer?
  • Hvorfor er psykologisk tryghed vigtig for at kunne opnå større arbejdsglæde og effektive teams?
  • Hvorfor er der behov for en bedre kobling mellem det gamle ledelsesparadigme og de nye perspektiver på ledelse?


Anja Borch, ekspert indenfor leder-, team-, og personlig udvikling

 

 

 

Ønsker du at være udstiller?

Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Udstillere

Opdateres løbende

Hovedsponsor

Platin

 

 

Guld