Webinarer


Få adgang til optagelsen af tidligere afholdte webinarer

 

Peopleteam har holdt flere webinarer om diverse emner, særligt inden for IT Service og kundeservice.

Du kan få adgang til de forskellige optagede webinarer ved at klikke på linket nedenfor samt udfylde formularen for det specifikke emne.

Vi håber du finder det interessant, og vi hører gerne fra dig, hvis vi kan hjælpe dig eller din organisation med noget.

 

Kontakt os – hvis du har spørgsmål eller vil vide mere →

 

Problemløsning i IT-afdelingen 

Hør om de redskaber du skal bruge til at identificere og løse problemer. Metoden du bliver introduceret til kan anvendes til alle typer af problemer, og på dette webinar dykker vi ned i, hvordan man med metoden kan løse IT-problemer hurtigere og bedre. Du bliver introduceret kort til PUST- og PALS-modellerne samt et par overraskelser omkring den menneskelige adfærd i problem-situationer.

Få adgang til optagelsen her >>

 

Videndeling i IT-afdelingen 

På dette webinar introduceres du til konkrete metoder til videndeling/knowledge management i IT-afdelingen. Metoderne du hører om, kan bruges til at udvikle en kultur omkring knowledge management – både til personlig vidensopsamling – og til at forbedre hele afdelingens videndeling, så dagligdagens IT-support forbedres i forhold til hurtigere og mere korrekte løsninger til brugerne og/eller dig selv.

Få adgang til optagelsen her >>

 

God  kommunikation i IT

Med de rette redskaber kan alle lære god kommunikation i IT, så brugeroplevelsen kommer helt i top. På dette webinar bliver du introduceret til en række helt konkrete teknikker og metoder, som styrker dine kommunikative evner i det daglige arbejde i både IT-afdelingen og IT Service Desken. De konkrete metoder, du får på dette webinar, kan du bruge med det samme.

Få adgang til optagelsen her >>

 

ITIL® 4 Introduktion 

På dette webinar får du den seneste viden om verdens mest udbredte service management rammeværk. ITIL 4 giver et praktisk og fleksibelt grundlag for digital transformation af enhver organisation. ITIL 4 bidrager med en operationel og end-to-end digital model til levering og drift af produkter og IT services. ITIL 4 gør det muligt for IT-afdelingen at spille en større og mere afgørende rolle i forbindelse med forretningsstrategien. Derudover hjælper ITIL 4 også med solid integrering af både DevOps, Lean IT og agil udvikling.

Få adgang til optagelsen her >>

 

P-GAP – det nødvendige næste skridt efter Net Promoter Score

P-GAP står for Perception Gap og er en metode til at kortlægge den emotionelle afstand mellem medarbejderen og kunden/brugeren i f.eks. en kundeserviceafdeling eller IT Service Desken. Konceptet fungerer både på kald, mail, chat og ved fysisk interaktion i f.eks. en butik/onsite På dette webinar gennemgår vi dog primært P-GAP i forhold til servicekald set i et kundecenter perspektiv.

Få adgang til optagelsen her >>

 

ITIL® 4 Higher Levels – intro

Vi gennemgår de enkelte Higher Level kurser, så du kan beslutte om der er nogle af dem, der er relevante for dig og din organisation. ITIL 4 er en omfattende videreudvikling af version 3, og giver et langt mere praktisk og fleksibelt grundlag for organisationens digitale transformation.
ITIL 4 integrerer både DevOps, Lean IT og agil service management, og giver konkret vejledning i, hvordan den moderne, digitale organisation arbejder end-to-end med ”value co-creation”

Få adgang til optagelsen her >>

 

De rette KPI’er i kundeservice & IT Support 

På dette webinar kommer kundeservice-ekspert Anders Rønnebech Jensen med sit bud på hvilke KPI’er der virker og hvilke der ikke virker. Anders har set og oplevet hvad der ren faktisk skaber værdi for serviceafdelingen og resten af forretningen. Anders’ store indsigt og direkte facon gør, at du efter dette webinar helt sikkert ikke er i tvivl om, hvad du skal gøre for at levere de ekstraordinære serviceoplevelser.

Få adgang til optagelsen her >>

 

AI i kundeservice og kontaktcentre

På dette webinar vil vi kigge under motorhjelmen på Salesforce’s tilgang til AI i kundeservice. Mange vil gerne igang med AI men det kan være svært at vurdere omfanget af projekterne og ikke mindst hvor stort et ressourcetræk det medfører.
Thomas Grønholt fra Salesforce inviterer sine team medlemmer til at dele ud og demonstrere de konkrete use cases, som der arbejdes på p.t. Vi hører om en kunde som er midt i implementeringen, og slutter af med en “sneak preview” direkte fra San Francisco, for at høre hvad der arbejdes på til hhv. sommer og vinter releases.

Få adgang til webinaret her >>

 

Husk – din kunde skal behandles som en konge

Enhver kundedialog efterlader kunden med en serviceoplevelse. Men din og kundens oplevelse er ikke altid den samme. Lær, hvordan du spotter forskellen mellem din egen og kundens opfattelse af serviceniveauet, så du undgår at blive blandt de 80% af alle virksomheder, der fejlagtigt TROR, at de leverer en overlegen kundeoplevelse.

Undersøgelser fortæller os, hvilke fejl kunderne oplever i dialogerne, og du har garanteret selv oplevet nogle af dem i din rolle som kunde. Vi introducerer dig for 9 udbredte kundeservice-fejl? Megår du eller din virksomhed selv nogle af dem?

Hør på dette webinar om dugfriske data fra bl.a. TDC Fullrate og YouSee, der næsten på klokkeslæt kan fortælle, hvornår en kunde ikke længere har lyst til at være kunde (hos dig).

Til sidst får du 3 konkrete tips til at forbedre kundeservicen radikalt med det samme – og til at fastholde og udvikle din kundeservice på den lange bane. Webinaret er arrangeret i samarbejde med CGA.

Få adgang til webinaret her >>

 

Spørgsmål? Kontakt os >>