Kurser Videreuddannelse inden for IT Service og kundeservice Her finder du hele vores udbud af kurser inden for både IT Service og kundeservice. IT SERVICE →KUNDESERVICE → KursusÅbent kursus?Firmaforløb? Apollo 13™FirmaforløbKontakt os Automatisér din verden – Grundlæggende RPAFind datoerKontakt os CarGO – ITSM essentialsFirmaforløbKontakt os Change management i praksisFirmaforløbKontakt os ChatbotkursusFirmaforløbKontakt os Customer Experience Diploma ClassFirmaforløbKontakt os Den moderne IT-SupportFirmaforløbKontakt os DevOps FoundationFind datoerKontakt os Droneræs©FirmaforløbKontakt os Flere generationer i KundeserviceFirmaforløbKontakt os Generationsledelse i praksisFirmaforløbKontakt os Getting Things Done® (GTD)FirmaforløbKontakt os Grab@Pizza™FirmaforløbKontakt os IT Customer ExperienceFirmaforløbKontakt os IT Service Management Best PracticeFirmaforløbKontakt os ITIL® 4 FoundationFind datoerKontakt os ITIL® 4 Foundation (English)FirmaforløbKontakt os ITIL® 4 Foundation – Personal StudyE-learningKontakt os ITIL® 4 Foundation BRIDGEFirmaforløbKontakt os ITIL® 4 Foundation BRIDGE (English)FirmaforløbKontakt os ITIL® 4 Create Deliver and SupportFind datoerKontakt os ITIL® 4 Digital & IT StrategyFind datoerKontakt os ITIL® 4 Direct, Plan and ImproveFind datoerKontakt os ITIL® 4 higher levels – videregående kurserKontakt osKontakt os ITIL® 4 Incident ManagementFind datoerKontakt os ITIL® 4 Managing Professional Transition ModuleFirmaforløbKontakt os ITIL® 4 Monitor, Support and FulfilFind datoerKontakt os ITIL® 4 Monitoring and Event ManagementFirmaforløbKontakt os ITIL® 4 Problem ManagementFind datoerKontakt os ITIL® 4 RecertificeringFirmaforløbKontakt os ITIL® 4 Service DeskFirmaforløbKontakt os ITIL® 4 Service Request ManagementFirmaforløbKontakt os Kan dit team styre en ubåd?FirmaforløbKontakt os Kepner-Tregoe® FoundationFirmaforløbKontakt os KlagehåndteringFirmaforløbKontakt os Knowledge Management in ITContact usContact us Konflikthåndtering i BorgerserviceFind datoerKontakt os KPI’er i kundeserviceFirmaforløbKontakt os Målinger og KPI'er i IT Service ManagementFirmaforløbKontakt os Kropssprog i kundekontaktenFirmaforløbKontakt os Kundeservice Teamleder BootcampFirmaforløbKontakt os Leading IT Customer ExperienceFirmaforløbKontakt os Lean IT KaizenFirmaforløbKontakt os MarsLander®FirmaforløbKontakt os MarsLander® ONLINEFirmaforløbKontakt os MASTERCLASS – KPI’er uden vandmeloner i kundecenteret og IT SupportenFirmaforløbKontakt os Målinger og KPI'er i serviceFirmaforløbKontakt os Netværksuddannelse for IT og IT support afdelingerFirmaforløbKontakt os Netværksuddannelse for kundeserviceafdelingerFirmaforløbKontakt os Nudging i IT-organisationerFirmaforløbKontakt os Optimal videndeling i Service deskenFind datoerKontakt os P-GAP FoundationFirmaforløbKontakt os P-GAP PractitionerFirmaforløbKontakt os Personlig effektivitet i Service deskenFirmaforløbKontakt os PRINCE2® FoundationFind datoerKontakt os PRINCE2® PractitionerFind datoerKontakt os PRINCE2 Agile® PractitionerFind datoerKontakt os Problemløsning/Problem Management in ITFirmaforløbKontakt os Professionel IT SupportFirmaforløbKontakt os ProfiltyperFirmaforløbKontakt os Relationel koordination i kundeserviceFirmaforløbKontakt os Salg via kundeserviceFirmaforløbKontakt os SDComm©FirmaforløbKontakt os Service mindsetFirmaforløbKontakt os SIAM® FoundationFirmaforløbKontakt os SIAM® ProfessionalFirmaforløbKontakt os Skriftlig kommunikationFirmaforløbKontakt os Succesfuld Incident ManagementFind datoerKontakt os Sådan skaber du førsteklasses kundeserviceFirmaforløbKontakt os Tag kontrol over ordet NejFirmaforløbKontakt os Teamledelse i IT-afdelingenFirmaforløbKontakt os Telefonisk borgerkontaktFind datoerKontakt os Telefonisk kommunikationFirmaforløbKontakt os Touchpoints, kunderejser og servicedesignFirmaforløbKontakt os VeriSM™ FoundationFirmaforløbKontakt os Se eventkalenderen →