Kunderne siger


ITIL Foundation

Rigtigt godt kursus. Johnny var en rigtig god underviser, og jeg vil til en hver tid anbefale ham til andre.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Ditte Scheving
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Yderst veltilrettelagt kursusforløb, hvor især de hyppige opsamlinger på de mest udbredte emner og termer var meget givende. Underviserens store engagement og entusiasme for emnet var helt sublimt og vitalt for den gode oplevelse og indlæring.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Christopher Buttenschøn
Miljø og Fødevarestyrelsen


ITIL Foundation

God tilrettelæggelse, planlægning og gennemførelse – tak for det. ;-)))

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Helle Martinussen
Miljø og Fødevarestyrelsen


Kundeserviceuddannelse for YouSee

Jeg oplevede to motiverede, nærværende og fagligt velfunderede undervisere, der havde et klart setup, en solid struktur, dagsorden og som evnede at formidle deres materiale på en meget konkret og forståelig måde. Samtidig var kurset afbalanceret imellem foredrag og praktiske tiltag i form af øvelser, der holdt mig fokuseret igennem hele forløbet, uden reelle udfald i koncentration. Meget afbalanceret og indholdsrigt. Skarpt kursus, der varmt kan anbefales og som med fordel og udbytte kan afholdes for flere hold agenter! Tak!

På en skala på 1-5 hvor tilfreds er du så med kurset? 5

Jesper Borchers Jensen
YouSee


Service desk ledelse i praksis

Kurset var tilrettelagt med udgangspunkt i vores dagligdag og vores lokale vilkår og blev derfor meget relevant og brugbart. Som en sidegevinst var det i vid udstrækning også muligt at bruge kurset til personlig udvikling.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Dorrit Majlund
CBS IT Support


ITIL Foundation

Johnny er yderst kompetent og dedikeret til sit arbejde. Hans viden er stor og ingen spørgsmål bliver slået hen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Michelle Dupont
ServiceDesk Analyst, BEC


ITIL Foundation

Der var god energi, og fantastisk evne til at koble det op mod hverdags situationer, der gjorde at forståelsen af indholdet af undervisningen var markant nemmere at forstå.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Philip Schambye
Digital Solution Designer, Telenor


ITIL Foundation

Alt i alt var det en rigtig god oplevelse. Materialet er tungt, fyldt med begreber man skal kunne huske før noget giver mening, men instruktør Johnny formår at holde interessen og humøret oppe med en meget smitsom positiv attitude.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jeff Michael Bergman Vestergaard
IT Supporter Specialist, GN Store Nord


ITIL Foundation

Det var et meget komprimeret kursus, fra 09.00 – 17.00 hver dag, men der var pause hver time af 10 min varighed, det var nok til at få fornyet energi. Underviseren var god til at sætte sig ind i vores daglige arbejde og drage paralleller dertil, så der var noget jeg kunne hænge teorierne op på.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Flemming Melson
EPJ-konsulent, OUH – Klinisk IT


SDComm©

Det er altid en fornøjelse at blive undervist af Johnny, han er inde i stoffet, har altid en god forklaring eller en kobling til andre metoder og værktøjer, man føler sig altid godt klædt på og med fuldt udbytte! Tak 🙂

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Betina Schandorph Korterup
Supportchef ,Schultz Information A/S


SDComm©

Virkelig god underviser, højt humør og spændende historier fra det virkelige liv.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Anders Tørnqvist Overgaard
SGES


Kepner-Tregoe® Foundation

Kommentarer fra deltagere:

  • Kompetent og god til at anvende egne erfaringer i undervisningen
  • God afveksling imellem teori og øvelse
  • Instruktøren var faglig stærk og var god til at inddrage kursister og egne erfaringer i undervisningen.
  • Spændende og brugbart indhold

Underviser blev i gennemsnit vurderet til: 4,67 (på en 5-skala)

Udtalelserne kommer fra Kepner Tregoe-kursus afholdt hos Teknologisk Institut i februar 2018


SDComm©

Jeg var meget begejstret for kurset. Både det faglige indhold, og måden Johnny formidlede indholdet på var rigtigt godt. Jeg vil helt sikkert kontakte Peopleteam næste gang, at vi skal afholde et kursus i vores Servicedesk.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Pernille Berg
Gruppeleder, Københavns Universitet


IT Support Basic

Læren var utrolig venlig, målrettet, lærerig og fyldt med humor. Undervisningen var i bund og grund noget af det bedste jeg i mange år har modtaget og jeg har allerede taget flere af de lærte teknikker i brug.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jeff Michael Bergman Vestergaard
IT Supporter Specialist, GN Store Nord


ITIL Foundation

Fantastisk engagement Johnny formåede at levere alle 3 dage i et emne som kan virke komplekst og tungt at formidle. Ingen tvivl om at Johnny har helt styr på emnet helt ned i detaljerne og forstod at præsentere i øjenhøjde med mange relevante og praktiske eksempler/cases fra virksomheders daglige drift.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jesper Weyen
IT Manager, Thomas Cook Airlines


SDComm©

Jeg syndes det var et utroligt informativt kursus med mange gode arbejdsmetoder.
Johnny gør kurset utroligt levende, på hans måde at være og undervise på.
Nu skal der bare arbejdes med metoderne.

Bente Merete Jensen
Administrativ IT Support, HOFOR A/S


ITIL Foundation

Jeg vil også gerne sige dig tak for de 3 sidste meget lærerige dage. Jeg synes du har gjort det helt fantastisk, du har været let forstålig igennem hele foundation kurset, samt du tog dig tid til at svare på alle vores spørgsmål og sætte dig ind i vores hverdag ☺ Ligeledes skal du roses for den helt fantastisk energi du havde, hvilket gjorde det aldrig blev kedeligt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Søren Hansen
Solution Designer, Telenor


ITIL Foundation

Johnny som underviste os, formår på en sjældent motiverende og interessant måde at formidle og undervise og omsætte alle de teoriske termer og begreber til praktiske eksempler og scenarioer som vi alle kan koble og forholde os til. Formår endvidere at formidle til os alle på hver vores niveau.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Michael Brüchle Thordal
Telenor


SDComm©

Synes der var en god blanding af info og prøver.. Kunne også godt lide at Johnny lavede små ændringer næsten hvert 10min i hans fremlæggelse, så man havde nemmer ved at holde fokus og ikke døse hen. Jeg er selv meget \”blå/rød\” så det passede godt til Johnny\’s måde at undervise på. Han var i det heletaget en god underviser og en flink

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Hans Peder Nørrelund Laursen
DONG Energy


ITIL Foundation

Dejlig læring og gode forklaringer på de spørgsmål jeg måtte have(jeg har en del da jeg ofte stiller spørgsmål for at sikre jeg forstår det) Der var en dejlig ro i undervisningen og underviser formåede at udvide stor ro og høj kompetance indenfor sit fag. Jeg havde nok en tendens til at spørge en gang for meget ind i mellem da jeg ville være sikker på jeg havde forstået tingene korrekt, og dette blev mødt med stor forståelse og sparring. Jeg kan kun give mine største anbefalinger til Peopleteam. De formår at udvikle folk og lære fra sig på en forståelig måde.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Morten Skandshus
Supporter, Eniig Fiber A/S


SDComm©

Fik utrolig meget med hjem som kan implementeres med det samme. kunne godt lide at Johnny var god til at veksle mellem at sidde ned og komme op og lære noget.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Johnny Grønhøj Nielsen
Service desk konsulent, JN Data


ITIL Foundation

Underviseren Johnny Jensen fik med sin levende og entusiastiske undervisningsstil gjort teoritungt stof i et temmelig komprimeret kursusforløb interessant og nærværende. Kursets gav et godt og relevant overblik over god praksis for styring af en IT-organisation.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Mads Jespersen
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Super godt kursus, underviser formåede at gøre ITIL nærværende og lavede gode paralleller til vores eget univers og egne systemer, det gjorde at man kunne sætte processerne ind i hverdagen. Super dygtig underviser, meget motiverende.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Carsten Meyer
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Selvom det var nyt stof, og jeg ikke tidligere havde kendskab til dette, gav det god forståelse, da der kom reelle eksempler der kunne relateres til. Johnny er en dygtig underviser, og man kan høre at han kender materialet godt. Er god til at få folk med, og gør det let og fordøjeligt, med masser af gode eksempler og godt humør. Han evner at få alle med, så det var virkeligt en god oplevelse. Jeg fik rigtig meget ud af det, og fik forståelse for hvad ITIL egentlig er. Der er kun ros herfra.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Tue Bendtsen
Kriminalforsorgen


ITIL Foundation

Jeg vil til enhver tid anbefale Peopleteam, grundet den fantastiske undervisning faciliteret af Johnny Jensen, samt de fantastiske rammer kurset blev afholdt i. Retningen var sat fra begyndelsen og jeg følte mig i trygge hænder hele vejen igennem kurset. Effektivt, berigende og yderst professionelt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Carina Jonsson
Freelance forretningskonsulent


ITIL Foundation

Johnny Jensen er en fantastisk underviser, der virkelig formår at inddrage deltagerne og sikre, at de kan materialet. Han har med andre ord en meget pædagogisk tilgang der fungerer

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Maria Dårstad Perez
KPMG


ITIL Foundation

Et rigtig godt og givtig kursus! Virkelig god energi. Johnny, et omvandrende ITIL orakel, formår at relatere viden til praksis. Imponeret af at han med relativt få midler – slides, sort tusch og papir, kan formidle viden så godt!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Anette Skov Andersen
EPJ-konsulent


ITIL Foundation

Det er et meget inspirerende, men meget kompakt kursus. Johnny var en utrolig kompetent underviser, og jeg har sjældent mødt en underviser, som kunne fastholde tilhørerne i en sådan grad i flere lange dage, og udelukkende med brug af sig selv, slides og en sort tusch! Det var der mange der kunne lære noget af.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Anita Axelsen
EPJ-konsulent


SDComm© – kommunikationsuddannelsen for Service desk medarbejdere

Spændende indhold og gode undervisere. Dejligt at der var medarbejdere fra mange forskellige virksomhedstyper, men alligevel med samme problemstillinger. God afveksling mellem at lytte og være aktiv i små og store grupper. Fint med nye modeler (SPLAS), på den måde fik man også genopfrisket, noget af det som man godt vidste og havde hørt før i nye rammer.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Eva Gammelgaard
Aabenraa Kommune


ITIL Foundation

Super undervisning, Johnny gjorde det fremragende og har virkelig fået lyst til at bruge ham igen hvis vi skal have andre kurser. Stor ros til ham herfra. Faciliteterne var også gode og dejlig forplejning. Alt i alt en super god oplevelse!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Patrick Mandøe
Systemteknikker, Hørsholm kommune


ITIL Foundation

Jeg vil klart anbefale kurset, Peopleteam og vores instruktør Johnny. Inspirerende og meget involverende undervisning, som gave mulighed for at stille spørgsmål og relatere stoffet til den virkelige verden. Følte mig godt klædt på og forberedt til eksamenen. Og vigtigst af alt så fik jeg et godt overblik og indsigt i ITIL. TAK!

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 9

Kim Bastholm
Udviklingschef, BEC


ITIL Foundation

ITIL foundation kurset med Johnny Jensen har været lærrigt og engageret. Med sin positive attitude og friske tilgang til undervisningsmaterialet formår Johnny at gøre et intenst lærringforløb overskueligt og overkommeligt samt indblande alle kursus deltagere. En rigtig god ting var at det teoretiske i ITIL blev bragt ned på \”hverdags niveau\” og på den måde skabe mindeværdige relationer til de daglige arbejdsopgaver.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Brian Svendsen
Mentor IT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Johnny er en god underviser, og sørger for at få alle med, så alle forstår det. Måden han underviser på er god, idét han prøver at skabe eksempler på ting i hverdagen, så man kan skabe en sammenhæng.. Derudover så formår han at gøre undervisningen sjov, så det ikke bliver kedeligt 🙂

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jens Pedersen
Onsite IT Supporter, Mentor IT


ITIL Foundation

Glimrende formidling og virkelig god evne til at levendegøre det teoretiske stof.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Kristian Lindeloff
Kriminalforsorgen


Service desk ledelse i praksis

Der blev fremvist flere gode og brugbare værktøjer, som jeg har i sinde at tage i brug. Underviser var nysgerrig og meget levende i måden at \”stoffet\” blev leveret. Jeg kan kun anbefale kurset og Peopleteam.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Morten Ulrichsen
Servicedesk Manager, KEA


Service desk ledelse i praksis

Super effektive 2 dage – med god fokus på ledelse, det var en god hold størrelse, hvor der var plads vidensdeling – Tak People Team. Det kunne være rigtig godt med en deltagerliste, så vi som deltagere kan netværke efterfølgende, da det virker som om vi har de samme udfordringer. Tak Johnny, vi glæder os til at se dig/jer igen.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Mie Saxe
Administrativ koordinator, KEA


Service desk ledelse i praksis

Et rigtig godt kursus, hvor jeg både fik genopfrisket viden, hørt andres erfaringer og et par værktøjer med hjem.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

John Hartig-Larsen
Director, GN Resound


ITIL Foundation

Gode forklaringer, gode illustrationer samt god tålmodighed, selvom det er et stort pensum. Johnny er en yderst behagelig underviser.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Jonas Larsen


ITIL Foundation

Jeg siger også tak for 3 dage med fuld speed på læring og er selvfølgelig rigtig  glad for at have bestået.
Jeg syntes, at du gjorde det på en super god måde med gode eksempler for den virkelige verden, som kan være nemmere at forholde sig til.
Samtidig var det godt, at du fortalte med dine egne ord og ikke bare gennemgik  materiale side efter side, det gjorde det meget bedre at forholde sig til.

Lotte Evers Sandgreen
IT Test Manager, Nordea


ITIL Foundation

Det var et rigtig godt kursus og der var stor kompetence fra lærerens side. Det var opbygget på en sådan måde at det virkede som om der var en god rød tråd gennem hele forløbet. Der var god tid til at sætte sig ind i tingene og til at gennemgå diverse spørgsmål og repetere.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Claus Krogsgaard
SKAT


ITIL Foundation

Rigtig godt kursus. Dygtig og vidende og sjov lærer som formidlede stoffet på en levende måde med masser af eksempler så det gav mening.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Laila Helmer Petersen
Hørsholm Kommune


ITIL Foundation

Meget fine læringsmetoder, på et svært område. Godt med vekslende tempi og fin andel af pauser. Godt kursussted med gode faciliteter og forplejning.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 10

Annette Christiansen
Region H


ITIL Foundation

Kurset var godt, beliggenheden af afholdelsessted – perfekt.

På en skala på 1-10, i hvor høj grad vil du så anbefale dette kursus til dine kolleger? 8

Annette Araghi
Hørsholm Kommune


Kursusevaluering

gk-so-28-30-nov-instuctor-comments gk-so-28-30-nov


BEC+LOGO+LOW+RGB

Service desk CSI

BEC er en virksomhed med meget højt kundefokus. De lytter til sine kunder og valgte i foråret 2016 at bruge en nyligt gennemført kundeundersøgelse som løftestang for kontinuerlige serviceforbedringer.  I den forbindelse bidrog Peopleteam med udarbejdelse af roadmap og plan samt definering af kritiske succesfaktorer og KPI’er (key performance indicators).