Praktikken efter Foundation


ITIL Foundation overstået – så langt så godt. Men hvad nu?

Kurset indeholder endeløse mængder af inspiration, så hvad starter vi med?

  • Forventningsafstemning med kunderne?
  • Værdistrømsanalyser?
  • Løbende forbedringer?
  • Forbedring af praksis?
  • Forbedring af services?
  • Udarbejdelse af servicebeskrivelser?
  • Videndeling?
  • Forbedring af kunde- og brugeroplevelser ved henvendelse til Service Desk?
  • Afskaffelse af teknisk gæld?

…eller måske skal vi starte med en kulturændring?

Mulighederne er mange. Og vi skal og vil jo helst skabe størst mulig værdi for os selv og vores kunder.

Hvis ovenstående afspejler jeres overvejelser, står Peopleteam klar til at hjælpe jer videre!

Vi kommer gerne forbi og taler med jer om jeres konkrete udfordringer. Vi har også værktøjskassen i orden til at facilitere workshops, hvor vi arbejder med at få sat de rigtige initiativer i gang. Og ja, det handler især om at få styr på baseline (start where you are).

Kontakt os gerne, hvis du ønsker en uforpligtende snak om mulighederne.

Kontakt os her →