KISS 2021 konferencen (Kundeservice – IT Service & Support)


DatoSted 
5. oktober 2021KøbenhavnTilmeld

To konferencer i én. Mødepladsen for både kundeservice og IT Service Desk

Kort om konferencen: ”KISS 2021” konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeservice, kundeoplevelser, IT service, support og de tekniske løsninger der findes. Der er målrettede faglige konferencespor og et fællesspor, der har fokus på synergieffekterne.

Konferencen er under udarbejdelse. Kontakt Jens Severinsen, Jens@peopleteam.dk hvis du vil høre mere om mulighederne for at være udstiller eller taler.

Generelle informationer:

Tidspunkt: Tirsdag den 5. oktober 2021.

Sted: Hotel Scandic Sluseholmen. Molestien 11, 2450 København.

Pris: 2.995,- ekskl. moms. Early bird rabat frem til 1. juni 2021: Kun 1.995,- ekskl. moms.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Målgruppe:

Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desken/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.


P.t. arbejdes der med indlæg omkring:

Strategi, vision & mission for kundeservice/IT Support
Chatbot, voicebot, speech analytics, robotics, selfservice (AI)
Processer / workflow – optimering og effektivisering
KPI’er, der understøtter de gode bruger- og kundeoplevelser (de bløde målinger)
Benchmarking & NPS
Agilt arbejde i IT Service Desken
Hvordan skaber man øget loyalitet?
Høj personaleomsætningshastighed. Hvordan ændrer man dette?
Problemer med rekruttering
Kundefokus i hele organisationen
ITSM løsninger
Kontaktcenter systemer/løsninger
Krav til fremtidens IT Supportchefer/kundeservicechefer
Personlig udvikling af medarbejdere

Vi hører gerne, hvad du brænder for!

Kontakt Jens Severinsen, Jens@peopleteam.dk hvis har et emne eller et taleremne, som vi skal tage med i betragtning. 

 

Foreløbige indlæg

Agilitet i IT servicedesken og kundeserviceafdelingen (Fælles spor)

  – Fra en traditionel afdeling til et agilt setup

Nærværende indlæg omhandler arbejdet og resultaterne med et agilt arbejde i begge afdelinger. Du får bl.a. indblik i følgende: 

  • Hvordan sikrer man sine snitflader, når udvikling arbejder agilt og IT servicedesken og kundeservice er styret af stramme servicemål/KPI’er?
  • Hvordan organiserer man sig, når man også skal arbejde agilt?
  • Hvordan sikres godt samspillet med andre teams/afdelinger?
  • Hvordan motiverer man medarbejdere i et agilt setup?
  • Undgå faldgruberne!

Talere: Nuuday


Selvservice – selvservice som værdi for vores brugere (IT Service spor)

IT Supportchef netværket* hos IT People Danmark har gennem det seneste halve år arbejdet intenst med Selvservice, og hvordan det kan skabe værdi for brugerne af IT Service Desken. Udvalgte folk fra netværket vil på dette indlæg komme med deres foreløbige inputs/resultater og samtidig se fremad, når det handler om Selvservice.   

*Netværket tæller p.t. Schultz, Novozymes A/S, Tryg A/S, Direktoratet For Kriminalforsorgen, Simcorp A/S, Per Aarsleff A/S, Sundhedsdatastyrelsen, Ørsted, Topdanmark A/S, Plandent A/S, e-Boks A/S, Milestone Systems, Systematic A/S, Centrica Energy Trading A/S, Domstolsstyrelsen og SDU IT.


Norlys rykker tættere på kunden! (Kundeservice spor)

Dan Lauritzen der er CX project lead hos Norlys har implementeret værktøjet P-GAP for at komme tættere på kunden. P-GAP er afstanden mellem medarbejderens opfattelse (selv-score) af samtalen og kundens faktiske NPS score. Sammen med ophavsmanden bag P-GAP; Anders Rønnebech Jensen, vil de give et unikt indblik i et nyt revolutionerende kundeservice-værktøj. Dan vil fortælle om de imponerende resultater og den kultur som P-GAP har skabt for Norlys. Anders vil fortælle om baggrunden for og metoden bag P-GAP.


Dan Lauritzen, CX project lead hos Norlys



Anders Rønnebech Jensen, CX & kundeservice-ekspert


Programmet opdateres løbende på denne side.


                                                

Interesseret i en stand på konferencen?

Kontakt da Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller ring på +45 42 75 44 14

Foreløbige udstillere:

Hovedsponsor: 

Platinsponsorer:

 

Guldsponsorer: