KISS 2022 konferencen (Kundeservice – IT Service & Support)


DatoSted 
4. oktober 2022KøbenhavnTilmeld

To konferencer i én. Mødepladsen for både kundeservice og IT Service Desk

Kort om konferencen: ”KISS 2022” konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeservice, kundeoplevelser, IT service, support og de tekniske løsninger der findes. Der er målrettede faglige konferencespor og et fællesspor, der har fokus på synergieffekterne.

Generelle informationer:

Tidspunkt: Tirsdag den 4. oktober 2022.

Sted: Hotel Scandic Sluseholmen. Molestien 11, 2450 København.

Early bird pris 1995,- kr. ekslusiv moms indtil 1. juni 2022 . Normalpris: 2.995,- ekskl. moms.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Målgruppe:

Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desken/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.

 

Konferencen er p.t. under udvikling. Programmet opdateres løbende på denne side. 

 

Attraktiv eksponering på konferencen? Ønsker du en stand?

Kontakt da Jens Severinsen på: jens@peopleteam.dk

 

Foreløbige udstillere:

Hovedsponsor:

Platinsponsorer:

Guldsponsorer: