KISS 2022 konferencen (Kundeservice – IT Service & Support)


DatoSted 
4. oktober 2022KøbenhavnTilmeld

To konferencer i én. Mødepladsen for både kundeservice og IT Service Desk

Kort om konferencen: ”KISS 2022” konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeservice, kundeoplevelser, IT service, support og de tekniske løsninger der findes. Der er målrettede faglige konferencespor og et fællesspor, der har fokus på synergieffekterne.

Generelle informationer:

Tidspunkt: Tirsdag den 4. oktober 2022.

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Early bird pris 1995,- kr. ekslusiv moms indtil 1. juni 2022 . Normalpris: 2.995,- ekskl. moms.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Målgruppe:

Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desken/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.

 

Konferencen er p.t. under udvikling. Programmet opdateres løbende på denne side. 

 

Attraktiv eksponering på konferencen? Ønsker du en stand?

Kontakt da Jens Severinsen på: jens@peopleteam.dk

 

Foreløbige indlæg:

KEYNOTE – Chatbot: Bruge og bygge samtidig – under stort pres

Under Corona-pandemien oplevede sundhed.dk en massiv stigning af forespørgsler. Dertil kom, at der var mange informationer, der skulle videregives og løbende opdateres. Dette krævede hurtig skalering af antal medarbejdere. Men for at håndtere situationen implementerede sundhed.dk sammen med SupWiz en Chatbot. På få uger blev chatbotten sat i luften – det betød stor aflastning for medarbejderne, og den blev løbende udvidet og tilpasset de aktuelle forhold. Sundhed.dks Driftskoordinator Louise Thomsen og SupWiz’ CEO Stephen Alstrup fortæller om denne helt specielle rejse, hvor de sammen så at sige skulle lægge skinnerne samtidigt med, at toget kørte på fuld damp.


Louise Thomsen, Driftskoordinator, Sundhed.dk  


Stephen Alstrup, CEO, SupWiz

 

Nedbring CO2 aftrykket i IT med bruger empowerment (og du får penge retur)

Lyder det idyllisk? Hør om en konkret case, hvor det er blevet til virkelighed. Ved at involvere brugerne i bortskaffelse af brugt IT udstyr, kan man spare CO2 ved enten at forlænge livet af udstyr ved salg eller refurbishment – eller genbruge materialer bæredygtigt. Der kommer flere penge retur end det koster at drive. Med systemunderstøttelse kan processen automatiseres og brugerne stimuleres.

Jess Kristoffersen fra Flowbuilders har inviteret en gæstetaler fra en større international virksomhed til at dele sine erfaringer på indlægget. Gæstetalerens navn kommer senere.


Jess Kristoffersen, Flowbuilders

 

KEYNOTE – Det bedste supportteam du kan få, er det, som ikke arbejder for dig

Selvom IT support/kundeservice halter mange steder, så er det sjældent fordi vi ikke ved, hvad vi skal gøre. Der findes et hav af træningsmoduler, redskaber, IT-platforme og inspirationshistorier. Men oftest, så tænker vi support, som noget VI (firmaet/afdelingen) leverer til DEM (der ikke er i firmaet/afdelingen). Men hvis man virkelig vil op og spille på de høje tangenter, så er det relevant at tænke større end det. I den afsluttende keynote på dagen giver Claus Raasted nogle bud på, hvordan du uddanner dine kunder/brugere til at supportere, og hvordan der kan komme noget vildt ud af at gentænke relationen mellem kunde, bruger og firma.


Claus Raasted
Director of the College of Extraordinary Experiences, and serves as a coach at McKinsey. He is the author of 34 books and recently did a project titled “100 Innovation Keynotes in 100 Days”. He also has a past in reality TV, but these days, who doesn’t?

 

Når medarbejderne er ældre end chefen

Det er blevet helt normalt, at medarbejderne på en arbejdsplads spænder over 4-5 forskellige generationer og at en babyboomer deler kantinen med en kollega født efter årtusindskiftet. Det betyder at både generation X, Y og Z nu er på arbejdsmarkedet sammen med babyboomerne og måske endda også med traditionalisterne.
I dette både provokerende og oplysende indlæg forklarer Betina, om generationskløfter er vås eller virkelighed og hvordan fremtidens arbejdsmarked kommer til at se ud og ikke mindst fungere, når generation Y og Z bliver chefer for babyboomere og X’erne, samt hvordan de ældre generationer reagerer på at få en ung chef.
Betina holder foredrag og workshops om generationsledelse, samarbejde og arbejdskultur på arbejdspladsen og har blandt andet derigennem hentet inspiration og materiale til bogen ”Okay boomer – GenYZ er din nye chef”, der udkom 3. marts i år og som har høstet 4 stjerner i Børsen.


Betina Liliendal

 

Foreløbige udstillere:

 

Platinsponsorer:

Guldsponsorer: