KISS 2024 konferencen (Kundeservice – IT Service & Support)


DatoSted 
2. oktober 2024KøbenhavnTilmeld

To konferencer i én. Mødepladsen for både kundeservice og IT Service Desk

I 2024 gentager vi succesen med vores populære KISS-konference.
Kort om konferencen: ”KISS 2024” konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeservice, kundeoplevelser, IT service, support og de tekniske løsninger der findes. Der er målrettede faglige konferencespor og et fællesspor, der har fokus på synergieffekterne.

Generelle informationer:

Tidspunkt: Onsdag den 2. oktober 2024 kl. 9-16.

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Pris: 3.195,- ekskl. moms. Early bird frem til 1. juni 2024 er 2.195,- eks. moms

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Målgruppe:

Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desken/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.

 

Program

Vi præsentere løbende indlæg til programmet her fra foråret 2024.

 

Servicedesign og opbygning af brugeroplevelser i en intern IT-support (Spor B – IT Service)

Det handler om at gøre det enkelt, sikre høj driftsstabilitet, brugervenlighed og nem supporttilgængelighed. I Kemp & Lauritzen er IT og digitalisering mere end nogensinde på den strategiske agenda i koncernen – og udviklingen går lynhurtigt.
I dette oplæg fortæller IT Support chef Sonny Andersen samt ServiceNow arkitekt Jess Larsen, hvordan IT Servicedesk hos Kemp & Lauritzen, de seneste år, har arbejdet med servicedesign, touchpoint-optimering, automatisering og self-service vha. ServiceNow, i en intern IT-support for 3.000 kollegaer.
Visionen er, at det skal være nemt at være IT-bruger.


Sonny Podgórski Andersen, IT Support Chef, Kemp & Lauritzen A/S


Jess Larsen, ServiceNow arkitekt, Kemp & Lauritzen A/S 

 

KEYNOTE

Hvad betyder det teknologiske paradigmeskifte for arbejdsglæden i fremtidens organisationer? (Plenum)

Den teknologiske udvikling skaber en masse fantastiske muligheder, bl.a. med AI og ChatGPT, men det ændrer også måden vi udfører vores arbejde på og nogle job erstattes af robotter. Det stiller os overfor en masse valg og holdninger til diversitet, etik og værdier.
Det kræver at man som leder og medarbejder skal føle sig tryg ved at dele idéer, tage chancer og lære af fejl – det er blandt andet den måde der skabes et miljø, der fremmer nytænkning og problemløsning.

Derfor er psykologisk tryghed på arbejdspladsen blevet endnu vigtigere.
Psykoterapeut og Ledelsesrådgiver Anja Borch-Jensen giver inspiration til hvordan, man påvirker arbejdsglæden og effektiviteten med større fokus på psykologisk tryghed i fremtidens organisationer.

  • Hvordan opnås psykologisk tryghed i teams og organisationer?
  • Hvorfor er psykologisk tryghed vigtig for at kunne opnå større arbejdsglæde og effektive teams?
  • Hvorfor er der behov for en bedre kobling mellem det gamle ledelsesparadigme og de nye perspektiver på ledelse?


Anja Borch, ekspert inden leder-, team-, og personlig udvikling

 

 

 

Ønsker du at være udstiller?

Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Udstillere

Opdateres løbende

Hovedsponsor

Platin

 

 

Guld