Dato | Sted | |
---|---|---|
2. oktober 2024 | København | Tilmeld |
To konferencer i én. Mødepladsen for både kundeservice og IT Service Desk
I 2024 gentager vi succesen med vores populære KISS-konference.
Kort om konferencen: ”KISS 2024” konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeservice, kundeoplevelser, IT service, support og de tekniske løsninger der findes. Der er målrettede faglige konferencespor og et fællesspor, der har fokus på synergieffekterne.
Generelle informationer:
Tidspunkt: Onsdag den 2. oktober 2023 kl. 9-16.
Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København
Pris: 2.995,- ekskl. moms. Early bird frem til 1. juni 2024 er 1995,- eks. moms
Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Målgruppe:
Målgruppe (Kundeservice): Ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre. Generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.
Målgruppe (IT Service): Ledere og mellemledere inden for IT Service Desken/IT Support/Brugersupport. Chefer/mellemledere med ansvar for den interne IT Service.
Program
Vi præsentere løbende indlæg til programmet her fra foråret 2024.
Ønsker du at være udstiller?
Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Udstillere
Opdateres løbende
Hovedsponsor
Platin