Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022


DatoSted 
18. maj 2022KøbenhavnTilmeld

Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

Konferencen er p.t. under udvikling. Programmet opdateres løbende på denne side.

Generelle informationer:

Tidspunkt: Onsdag den 18. maj 2022. kl. 8.15 – 16.30

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Early bird rabat. Pris: 1.995,- ekskl. moms frem til 1. februar 2022. Herefter 2.995,- ekskl. moms.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

Corona-garanti: Du og dine billetter er i trygge hænder hos Peopleteam. Skulle der komme corona-restriktioner i vejen for gennemførelsen af et event, vil du nemt og lynhurtigt få refunderet dine billetter.

Målgruppe:

Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Attraktiv eksponering på konferencen? Ønsker du en stand?

Kontakt da Jens Severinsen på: jens@peopleteam.dk

 

Foreløbige udstillere:

Hovedsponsor:

Platinsponsorer:

Guldsponsorer: