Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022


DatoSted 
18. maj 2022KøbenhavnTilmeld

Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

Konferencen er p.t. under udvikling. Programmet opdateres løbende på denne side.

Generelle informationer:

Tidspunkt: Onsdag den 18. maj 2022. kl. 8.15 – 16.30

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Early bird rabat. Pris: 1.995,- ekskl. moms frem til 1. februar 2022. Herefter 2.995,- ekskl. moms.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

Corona-garanti: Du og dine billetter er i trygge hænder hos Peopleteam. Skulle der komme corona-restriktioner i vejen for gennemførelsen af et event, vil du nemt og lynhurtigt få refunderet dine billetter.

Målgruppe:

Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Attraktiv eksponering på konferencen? Ønsker du en stand?

Kontakt da Jens Severinsen på: jens@peopleteam.dk

 

Foreløbige talere (opdateres løbende):

 

KEYNOTE – Uden AI går det ikke …

Hvordan understøtter man en transformation, der medfører en markant større kompleksitet for kundeservice og hvordan sikrer vi samtidig en til stadig bedre og mere personlig kundeoplevelse? Siden 2019 har Maersk arbejdet med udnyttelse af Salesforce AI/Einstein i forbindelse med kundeservice. Thomas Bock stiller skarpt på emnet og deler ud af de mange erfaringer Maersk har gjort sig med global udrulning af AI til mere end 11.000 medarbejdere. Idag er AI blevet den hjælpende hånd man som medarbejder ikke kan leve uden og ambitionen for 2022 er at sætte yderligere fokus på udnyttelsen af AI til gavn for medarbejdere og kunder.


Thomas Bock, Director, CRM Platform Owner, A.P. Moller – Maersk

 

KEYNOTE – Kundeoplevelser hos LEGO

(tekst på vej)


Matt Riley, Director, Technical Program Management, LEGO Group, UK

 

Kundeservice på ledelsesgangen

  • Hvordan sikres sammenhæng i hele værdikæde
  • Få kundeindsigterne helt frem i bussen
  • Udfordringer vedr. allokering af kundeservice-ressourcer
  • Husk kundeservice i din business case


Hanne Plehn, Senior Vice President, Customer Services, Mastercard Payment Services Denmark A/S

 

Kundefokus i hele Norlys

Norlys har siden februar 2021 arbejdet med at få kundefokus på toppen af agendaen i hele organisationen. Hos Norlys betragter de ethvert kundemøde som et ”sandhedens øjeblik”. Det er her, deres ambitioner møder virkeligheden. Det er her, de finder ud af, om deres selvbillede stemmer overens med kundens oplevelse af dem – og hvad de kan gøre for at rette op det, når det ikke er tilfældet. Kom og hør hvordan man får kundefokus ind under huden og skaber markante resultater igennem læring fremfor den traditionelle KPI klapjagt.


Dan Lauritzen, CX-ekspert

 

Den sælgende kundeservice – uden at gå på kompromis med den gode service

At tale om salg i en kundeserviceafdeling er ikke ligefrem kendt for at være en booster der øger medarbejdertilfredsheden med kvantespring i den gode retning. Men sådan behøver det slet ikke at være! Som kundeservicemedarbejder laver man gode relationer, og gjort rigtigt kan salget endda være med til at gøre relationen og kundetilfredsheden endnu bedre.

Når du i en kundeserviceafdeling kender dine kunders behov og ønsker, så er du ikke kun i stand til at hjælpe kunden frem til en bedre løsning. Du øger ofte også virksomhedens bundlinie – blot ved at levere ekstra service. Det gode kundeorienterede salg/mersalg skal have tre vindere – i form af både medarbejderen, kunden og virksomheden.

Jacob Kjellerup er en yderst kompetent kapacitet når vi taler om både kundeservice og salg. I dette 30 minutters indlæg vil han bl.a. komme ind på:

  • Forudsætningen for at gå i gang
  • 5 trin – en model der hjælper organisationen til at få salg ind i service
  • Et alternativ fra en anden vinkel


Jacob L. Kjellerup, Stifter, Kjellerup Kommunikation

 

KEYNOTE – Fremtidens kunder

Anne er en af Skandinaviens – ja faktisk verdens – førende fremtidsforskere. Med sine store interesse og viden indenfor radikal forandring og transformation af tankegang, er hun i høj kurs som foredragsholder og provokatør over hele verden.


Anne Skare Nielsen, Chief futurist at UNIVERSAL FUTURIST

 

Andre emner på vej:

AI, chatbot og speech analytics i kundeservice

Optimering & effektivisering i kontaktcentret

KPI og NPS-målinger

 

 

Foreløbige udstillere:

 

Hovedsponsor:

Diamantsponsor:

 

Platinsponsorer:

 

Guldsponsorer: