Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2023


Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Kundeservice & Kundeoplevelser 2023 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

DatoSted 
27. april 2023KøbenhavnTilmeld

Generelle informationer:

Tidspunkt: Torsdag den 27. april 2023. kl. 8.15 – 16.30

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Pris: Early bird 1995,- elskl. moms. inden 1. januar 2023 – Normalpris: 2.995,- ekskl. moms.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

Corona-garanti: Du og dine billetter er i trygge hænder hos Peopleteam. Skulle der komme corona-restriktioner i vejen for gennemførelsen af et event, vil du nemt og lynhurtigt få refunderet dine billetter.

Målgruppe:

Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

Attraktiv eksponering på konferencen? Ønsker du en stand?

Kontakt da Jens Severinsen på: jens@peopleteam.dk

 

Foreløbige talere

Opdateres løbende

 

Keynote: Fremtidens kundeoplevelser

Hør Ian Wisler-Poulsen fortælle, hvordan medarbejderen i stigende grad er den afgørende faktor, der skaber vindere blandt virksomhederne. Mængden af kontaktpunkter stiger. Og selvom ”nemt” er en trumf, bliver kunderejsen stadig mere kompleks. Mange virksomheder oplever, at kundernes interaktioner er vokset kraftigt. Til gengæld er mødet med en medarbejder nærmest forsvundet …

Men medarbejderens potentiale overgår teknologien på afgørende punkter. Teknologi er en hygiejne faktor. Medarbejderne kan skabe ambassadører!


Ian Wisler-Poulsen

”Kongen af kundeoplevelser” Sådan blev Ian Wisler-Poulsen præsenteret sidste år, da han var konferencier på en konference. Ian hjælper private og offentlige virksomheder med at skabe bedre oplevelser og forløb for deres ”kunder” – både eksternt og internt. Han er anerkendt for sine foredrag. Han har været keynote-speaker på adskillige konferencer og holdt oplæg flere steder i Europa og i USA. Endelig er han forfatter til flere fagbøger bl.a. ”Grundbog i Servicedesign” (3. udg.), som bliver brugt på flere videregående uddannelser og ”Tag ansvar for kundeoplevelsen”, som udkom sidste år og er en Bestseller i 3. oplag.

 

Keynote: Kundeservice – i medgang og modgang

Hør om den spæde begyndelse, hvor Mathilde Jakobsen selv besvarede telefon og kørte ud med varer, til den eksplosive vækst under corona-krisen, hvor der ikke var hænder nok. Hvordan bygger man et kundeserviceteam fra scratch i 4 markeder? Og hvordan går man fra 20 kundeservicemedarbejdere til at outsource opgaven på under en måned, uden at gå på kompromis med servicen? Hvorfor vælger man at outsource og hvilke faldgruber og læringer har det ført med sig? Og vigtigst af alt – hvordan ser fremtiden ud nu?


Mathilde Jakobsen, CEO & Co-founder, Fresh.Land
Mathilde Jakobsen er ægte fødevare-aktivist, en disruptiv tænker, administrerende direktør og medstifter af den prisvindende danske virksomhed Fresh.Land


Simon Arun Vrábel, Customer Solution Architect

 

Hør hvordan Det Kongelige Teater bringer deres CX-strategi til live

På Det Kongelige Teater ved de, at navnet, arven og husene forpligter. De skaber forventninger om en oplevelse, som langt overgår den trivielle hverdag og emmer af ’teatermagi’. Derfor arbejder Det Kongelige Teater både strategisk og systematisk med CX i en ambitiøs og tværgående indsats. Teatrets Customer Experience Manager løfter her sløret for det opfattende CX-spindelvæv, som rummer indsatser indenfor kunderejser, kundeindsigt samt CX-ejerskab, mindset og adfærd.


Nina Hestehave Degn, Customer Experience Manager, Det Kongelige Teater

 

Vindercase: De klassiske problemer i kundecentrene – og hvordan vi løser dem

Hvem kender ikke til de klassiske problemstillinger i kundecenteret:

  • Organisatorisk silotænkning
  • Manglende samarbejde og kundeorientering i værdikæden
  • Nedprioritering af indsatser og ressourcer
  • Manglende anerkendelse af vigtigheden af kundecenterets indsats

Waoo’s førsteplads 11 år i træk i den årlige BrancheIndex Internet undersøgelse fornægter sig ikke.

Hør fra Partner Manager, Lars Fogh Sørensen, hvordan Waoo / Fibia adresserer ovenstående problematikker gennem en høj medarbejderinvolvering, omfattende kundeindsigter og en stærk ledelsesmæssig forankring. Du kan også høre om Waoo’s succesfulde proaktive kundeserviceindsatser baseret på en dyb kundeindsigt.


Lars Fogh Sørensen, Partner Manager og CX Specialist, Waoo / Fibia

 

Prisvindende case: Hør hvordan Krifa arbejder strategisk og organisatorisk for at sikre den gode kundeoplevelse på tværs af hele organisationen

I efteråret vandt Krifa prisen for ”Danmarks bedste telefoniske kundeservice” i Wilkes Kundeservice Award 2022 uddeling. I dette indlæg kan du bl.a. høre hvad man gør rigtigt for at vinde denne pris og få indsigt i:

  • Hvordan får man bemandet telefonerne i spidsbelastninger uden at være konstant overnormeret?
  • Hvordan sikrer man en medlemsrejse med så få friktioner som muligt og hvordan skaber man en kultur, hvor alle i virksomheden er optaget af at tage ansvar for kunden?
  • Hør hvordan Krifa fik vendt udviklingen fra en ventetid på mere end 40 minutter på telefonen med utilfredse medlemmer og pressede medarbejdere som følge heraf.


Flemming R. Kristensen, Medlemschef i Krifa

Reklamationer. Vejen til helvede? Eller til flere indbringende kunder?

Kunder, som klager, er tikkende bomber. De fleste forsvinder men fortsætter med at rakke virksomheden ned over for venner og bekendte og på anmeldersider og sociale medier. Rigtigt håndteret kan de til gengæld blive loyale ambassadører, som køber mere og mere og tilmed anbefaler virksomheden til andre. Men det stiller store krav til virksomhed og medarbejdere, og kun meget få mestrer kunsten.

Søren Rasmussen, der er på vej med en bog om god reklamationshåndtering, fortæller om udfordringerne, barriererne og den økonomiske gevinst  – og hvordan man opnår den.


Søren Rasmussen, ekspert i reklamationshåndtering
www.reklamationshåndtering.dk

 

Udstillere

Opdateres løbende

 

Hovedsponsor

 

Platin

Guld