Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen
Kundeservice & Kundeoplevelser 2024 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.
Dato | Sted | |
---|---|---|
18. april 2024 | København | Tilmeld |
Generelle informationer:
Tidspunkt: Torsdag den 18. april 2024. kl. 8.15 – 16.30
Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København
Pris: 2.995,- ekskl. moms. Early bird-pris: 1995,- ekskl. moms. frem til 1. januar 2024
Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Målgruppe:
Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.
Program
Vi præsentere løbende indlæg til programmet her.
Ønsker du at være udstiller?
Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Udstillere
Opdateres løbende
Hovedsponsor
Platin
Guld