Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2024


Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Kundeservice & Kundeoplevelser 2024 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

DatoSted 
18. april 2024KøbenhavnTilmeld

Generelle informationer:

Tidspunkt: Torsdag den 18. april 2024. kl. 8.15 – 16.30

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Pris: 2.995,- ekskl. moms. Early bird-pris: 1995,- ekskl. moms. frem til 1. januar 2024

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

Målgruppe:

Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

 

Program

Vi præsentere løbende indlæg til programmet her.

 

Ønsker du at være udstiller?

Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Udstillere

Opdateres løbende

 

Hovedsponsor

 

Platin

Guld