Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2025


Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Vi gentager de tidligere års succes og inviterer igen i 2025 til Danmarks største konference og messe inden for Kundeservice.

Kundeservice & Kundeoplevelser 2025 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

DatoSted 
10. april 2024KøbenhavnTilmeld

Generelle informationer:

Tidspunkt: Torsdag den 10. april 2024. kl. 8.15 – 16.00

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Pris: 3.195,- ekskl. moms. Early bird til 2.195,- ekskl. moms frem til 17. januar 2025.

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

Målgruppe:

Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

 

Programmet præsenteres løbende her    

 

 

 

 

Dagens dirigenter:


Johnny Jensen fra Peopleteam


Anders Rønnebech Jensen, CX-ekspert

 


     

Ønsker du at være udstiller?

Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Udstillere

 

Hovedsponsor

Platin

Guld