Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen
Vi gentager de tidligere års succes og inviterer igen i 2025 til Danmarks største konference og messe inden for Kundeservice.
Kundeservice & Kundeoplevelser 2025 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.
Dato | Sted | |
---|---|---|
10. april 2025 | København | Tilmeld |
Generelle informationer:
Tidspunkt: Torsdag den 10. april 2025. kl. 8.15 – 16.00
Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København
Pris: 3.195,- ekskl. moms. Early bird til 2.195,- ekskl. moms frem til 17. januar 2025.
Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Målgruppe:
Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.
Programmet præsenteres løbende her
Dagens dirigenter:
Anders Rønnebech Jensen, CX-ekspert
Ønsker du at være udstiller?
Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414
Udstillere
Hovedsponsor
Platin
Guld