Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2026


Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen

Vi gentager de tidligere års succes og inviterer igen i 2026 til Danmarks største konference og messe inden for Kundeservice.

Kundeservice & Kundeoplevelser 2026 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du står over for inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

DatoSted 
16. april 2025KøbenhavnTilmeld

Generelle informationer:

Tidspunkt: Torsdag den 16. april 2026. kl. 8.15 – 16.00

Sted: Scandic Copenhagen, Vester Søgade 6, 1601 København

Pris: 3.195,- ekskl. moms. Early bird pris frem til 2. februar 2026 er 2.195,- ekskl. moms

Mængderabat: Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

Målgruppe:

Direktører, ledere og mellemledere inden for kundeservice/kontaktcentre/IT Support/Borgerservice. Customer Experience Managers. Marketingansvarlige og generelt chefer/ansvarlige for kundevendte funktioner.

 

Program    

Vi præsenterer løbende programmet her.

 

Ønsker du at være udstiller?

Kontakt Jens Severinsen på jens@peopleteam.dk eller 4275 4414

 

Udstillere

Diamant

Platin

Guld