Sådan skaber du førsteklasses kundeservice


Kontakt os for firmaforløb

Praktiske informationer

Varighed: 1 dag

Tidspunkt: 9.00 – 16.00

Kursuspris: 4295,- eks. moms

 

Det lærer du på kurset

Efter kurset kan du forvente at have lært følgende:

  • Hvad er service mindset?
  • Kend dine kunder – gennemgang af profiltyper baseret på typernes grundlæggende adfærd. Hvad kendetegner dem, og hvordan skal du håndtere dem for at skabe den bedst mulige oplevelse i enhver samtale?
  • Teknikker til telefonisk kundedialog (stemmeføring, spørgeteknik og samtalestyring)
  • Teknikker til skriftlig dialog, herunder de 13 skrivetips
  • Teknikker til kommunikation via chat (de 10 chat-regler)
  • Kom tættere på dine kunder. Kort om Net Promoter Score (NPS) og sammenhængen med Perception Gap (P-GAP)

Forbedre din rolle: 

På dette kursus lærer du en række konkrete teknikker til god kundeservice og de gode kundeoplevelser. Teknikkerne er gennemtestede og de virker for alle slags virksomheder og organisationer. Efter kurset vil du have konkrete redskaber til at øge dit eget kundefokus.

Der afsluttes med spørgsmål og refleksion over kursusdagen.
Efter kurset vil du modtage et diplom/kursusbevis for at have bestået kurset “Sådan skaber du førsteklasses kundeservice”

Din underviser – Johnny Jensen

Johnny Jensen kommer fra Peopleteam/Serviceskolen.dk, som gennem kurser, konferencer og rådgivning hjælper virksomheder med at skabe god kundeservice og levere de ekstraordinære kundeoplevelser. Johnny har i roller som supportchef, kursusdirektør og mangeårig underviser/instruktør arbejdet professionelt med kundeoplevelser siden 2000 med fokus på praktiske teknikker til både ledere og den enkelte medarbejder. Johnny har blandt andre løst opgaver for, Novo Nordisk, Nets, Nordea, ISS, Københavns Kommune, Region Sjælland, DSB, Danish Crown, Haldor Topsøe, Region Syd, Rockwool, PostNord, Københavns Universitet, CBS m.fl.

Om kurset

Kundeservice er vigtigere end nogensinde før. Kundens tidsalder er for længst ankommet. Derfor er det i dag vigtigere end nogensinde at prioritere kundens behov højere end virksomhedens. God kundeservice er kort og godt lig med en markant konkurrencefordel i din branche. Og gjort rigtigt, kan det også ses på bundlinjen.

De organisationer, som kommer ud som vindere i denne nye tidsalder, bliver dem, der hurtigst forstår at skabe både de bedste og mest værdifulde kundeoplevelser.

Men hvordan leverer man så lige den gode kundeservice og de mindeværdige kundeoplevelser? Som underviseren på dette kursus altid siger ”Kundeservice kan være let at forstå, men vanskeligt at levere.
Derfor er kundeservice også en træningssag”. Og netop derfor er dette kursus udviklet.

Professionelle rammer

Kurset er baseret på teori og øvelser. Vi bruger PC og mobiltelefon til flere af opgaverne, så medbring venligst laptop og smartphone til kurset. Kurset er et heldagskursus. Vi har ikke kun sørget for den faglige forkælelse på dagen. Kurset afholdes ved World Trade Center i Ballerup og prisen inkluderer en let morgenmad (fra kl. 08.30), lækker frokost inkl. en vand, eftermiddagssnack og kaffe/ the ad libitum hele dagen.

Kurset henvender sig til:

Ledere og medarbejdere i kundevendte funktioner, fortrinsvis med telefonisk, skriftlig og chat-kontakt.

 

Underviser

Johnny Jensen, ejer af Peopleteam og medstifter af Serviceskolen.dk 

 

Kontakt os og hør mere om dine muligheder →