Skræddersyet Kundeservice-Netværksgruppe


Change-Ahead tilbyder skræddersyede kundeservicenetværk på forskellige niveauer til dig har et ønske om at bedrive innovativ kundeservice.

Du vil opleve at alle netværkene er meget fagligt fokuseret samtidig med at god ledelse og oprigtig interesse for mennesker er en selvfølgelighed.

Hos Change-Ahead er meningsfulde relationer og tillid nøgleord for vores netværk. Derfor gør vi alt hvad vi kan, for at sikre det rigtige match for både det enkelte medlem og for gruppen så det giver mening for alle. Det er vores klare holdning at kvantitet ikke er lig med kvalitet. Det er nemlig  umuligt at skabe den nødvendige tillid til alle medlemmer, hvis netværksgruppen bliver for stor. Tilliden er er helt afgørende for at vi kan arbejde fortroligt og udviklede os i trygge rammer. Der skal også være tid til alle og tid til at gå i dybden.

Møderne ledes af en erfaren facilitator, og tidligere Kundeservicechef med det man kunne kalde ”personlig professionalisme”.  Det vil sige at ud over den almindelige professionalisme man kan forvente i sådan en rolle, så vil du også opleve en facilitator der er personlig, nærværende og åben, fordi vi tror på at det blandt andet er sådan tilliden starter i en netværksgruppe.

Mottoet for vores netværksgrupper er:

-”Hvis alle kommer for at få noget – får ingen noget. Hvis alle kommer for at gi’ noget – får alle noget”

Netværkspakken som vi tager udgangspunkt i indeholder:

  • Max 10-14 medlemmer
  • 5 årlige møder – Datoer og tidspunkter fastsættes sammen
  • Mødeledelse af en erfaren Facilitator og tidligere Kundeservicechef
  • 3 personlige coaching sessioner
  • 1-3 foredrag / workshops á ca.- ½ dag – Efter gruppens ønsker
  • 1 netværksmiddag
  • 1 års gratis ”In-between-medlemskab” ved jobskifte

Netværksgrupperne beslutter sammen agendaen for alle møderne, så indholdet opfylder ønsker og behov og skaber mest muligt værdi. Det betyder at prisen varierer fra 12.000 kr. til 16.000 kr. om året.

Eksempler på emner kunne være:

  • Strategi, vision & mission for kundeservice
  • Lederskab
  • Digitalisering
  • Kontaktcenter Systemer
  • Artificial Intelligence (AI) eller kunstig intelligens
  • Chatbot – Robotics ifm. kundeservice
  • Ledelse af flere generationer
  • Customer Experience Management (CEM)
  • Konflikthåndtering på sociale medier
  • Ledelse op ad i organisationen
  • Fremtidens kundeservicechefer
  • Bløde KPI’er der understøtter gode kundeoplevelser
  • Processer & workflow
  • Optimering & effektivisering
  • Kostcenter eller salgskanal?
  • NPS-målinger
  • Høj personaleomsætningshastighed
  • Sygdom, stress og manglende trivsel
  • Kundefokus i hele organisationen
  • Personlig udvikling

Facilitator Charlotte Schrohl mødes personligt med alle potentielle netværksmedlemmer, for at sikre det rigtige match for både dig og netværksgruppen. Så kontakt hende i dag for et møde på mobil 3054 1011 og hør om mulighederne.

Interesseret? Så kontakt:

Jens Severinsen
Salgs- og marketingchef, Peopleteam
Mail: Jens@peopleteam.dk
Mobil: +45 42754414

Netværket drives i samarbejde med Change-Ahead 

Change Ahead