Gratis seminar: Chatbot


Kom og hør om det helt nye kursus inden for Chatbots i support-sammenhæng

Kundeservice og IT Support står over for en omvæltende digital transformation forårsaget af udviklingen i AI. Vær med fra starten.

DatoSted 
26. september 2019 (Kl. 9-11)BallerupTilmeld

Dato: 26. september 2019 kl. 9 – 11

Sted: World Trade Center, Borupvang 3, 2750 Ballerup

Målgruppen: Intro-seminaret henvender sig især til beslutningstagere fra forretningen, kundeservice og IT, der overvejer brugen af chatbot i fremtiden.

Maksimalt 3 deltagere pr. firma/organisation

50% af alle virksomheder vil i 2021 bruge flere penge på bots og chatbots end på mobil-apps

Kilde: Gartner

Chatbot medfører bedre tilgængelighed, kortere svartid, højere løsningsrate, øget kundetilfredshed og faktisk også øget medarbejdertilfredshed i både kundeservice- og IT Service desk.

På dette intro-seminar gennemgår vi konkrete eksempler på succesfulde implementeringer af chatbots – og introducerer dig til hvordan du realiserer ovenstående gevinster i din egen organisation.

I løbet af intro-seminaret gennemgår vi aktuelle og konkrete overvejelser ifm. chatbot i din egen virksomhed. Du kan dermed få en “tyvstart” på et evt. projekt, idet du allerede efter seminaret har fået svar på nogle af overvejelserne.

 

Program

Kl. 0830

Kaffe/the og let morgenbuffet

Kl. 0900

Velkommen

Indledning omkring chatbot

  • Hør om erfaringer med AI og konkrete eksempler på brugen af chatbot
  • Hvordan kommer du i gang med chatbot? 

Chatbot-kurset

Vi genenmgår selve uddannelsen, herunder kort forklaring af de tre moduler:

1) Forberedelse

  • Hvilke ressourcer kræver det at starte et chatbot-projekt?
  • Hvordan får du dine medarbejdere  til at støtte op om chatbotten?
  • Hvilke faldgruber bør du være opmærksom på?

2) Implementering

  • Hvem skal involveres?
  • Hvad med hand-over til supporter?
  • Hvornår må chatbotten gøre hvad (NemID, rettigheder etc.)

3) Drift og videreudvikling

  • Hvordan vedligeholder man en chatbot?
  • Hvad med fejlhåndtering?
  • Hvordan udvider man, når successen bliver en realitet?

På intro-seminaret kommer vi gennem nogle af ovenstående eksempler på overvejelser og praktiske aktiviteter, som ruster dig til at træffe beslutning om en chatbot er aktuel for dig og din virksomhed.

Kl. 0950-1010

Pause med kaffe

Kl. 1010-1100

Gruppearbejde

Herefter går vi i gang med gruppearbejde for at få svaret på nogle af de spørgsmål man bør stille sig selv i forbindelse med forberedelsen af en chatbot. Spørgsmålene er taget fra ovenstående liste

Opsamling og vidensdeling på tværs af grupperne

Spørgsmål

Kl. 11.00

Tak for i dag

 

Undervisere på kurset og intro-seminaret:

Stephen Alstrup, Professor, Københavns Universitet (AI, Big Data, Algoritmer) / serieentreprenør og bl.a founder af SupWiz

Søren Dahlgaard, Algorithms and Big Data Expert, Entrepreneur

Johnny Jensen, ejer af Peopleteam og medstifter af Serviceskolen.dk 

Brian Vang, ejer af Dialog+ og medstifter af Serviceskolen.dk