Gratis seminar: KPI’er og KBI’er – det optimale samspil i IT Service Desken


Peopleteam inviterer til demo af simulationslæring inden for koblingen mellem excellent samarbejde og excellente resultater i IT Supporten

DatoSted 

 

Målgruppe: Medarbejdere, teamledere og ledere i en IT Service Desk.

Sted: World Trade Center, Borupvang 3, 2750 Ballerup

Dato: Fredag den 17. april

Tidspunkt: kl. 10-14.00

 

Dagen bliver med fuld fokus på adfærd, relationer og hvordan disse påvirker konkrete resultater i din egen IT Service desk.

Dit team bliver sat i en situation, hvor de skal skabe resultater i et foranderligt miljø. Scenen er et marked, der til tider er usikkert, ofte mangler direkte retning og hvor der til tider er modstridende interesser. Du oplever værdien af at dele information på det rigtige tidspunkt og skabe positive relationer og referencer. Dit team oplever vigtigheden af, at dette er det overordnede udgangspunkt for de excellente resultater.

 

I Service desk er vi vant til at måle på KPI’er (Key Performance Indicators) som f.eks. løsningstid, brugertilfredshed, liggetid, first time fix og mange andre. Men i denne simulation lærer deltagerne forskellen og sammenhængen mellem KPI’er og KBI’er (Key Behavioural Indicators) – altså hvor meget vores individuelle og indbyrdes adfærd betyder for vores resultater i IT Service Desken.

 

Agenda

09.30 Let morgenmad

10.00 Velkommen og introduktion til dagen

10.15 Simulation

12.00 Frokost

12.40 Debriefing

13.10 Hvordan kan simulationslæringen bruges i jeres egen organisation?

14.00 Tak for i dag – og god weekend

 

Dit udbytte efter denne formiddag er inspiration til og viden om hvordan:

 

  • Service desken skaber og udvikler positive relationer med slutbrugere og kunder
  • Optimal videndeling i Service desken bidrager til fælles resultater for hele virksomheden
  • Service deskens image har stor betydning for de resultater, I skaber sammen

 

Deltagerne oplever hurtigt parallellerne til deres egen hverdag, hvor en leders eller medarbejders evne til at motivere, styre og påvirke sine kollegaer og brugere er altafgørende for udfaldet af enhver kontakt eller situation.

 

En simulationslæring varer mellem 4 og 10 timer – og på demoen får du lov til at mærke på egen krop, hvordan jeres beslutninger og handlinger har direkte indflydelse på jeres målsætninger. Vel mødt den 17. april.