Gratis seminar: Kundeservice Teamleder Bootcamp v/Serviceskolen.dk


DatoSted 
28. august 2020 (Kl. 9-12)BallerupTilmeld

På dette gratis seminar får du konkret viden om det helt nye og meget praktiske kursus ”Kundeservice Teamleder Bootcamp”

At være teamleder i en serviceorganisation er en spændende udfordring, som kræver et bredt spektrum af forskellige kompetencer. Du kan f.eks. opleve at have ansvaret for den daglige ledelse, at medarbejderne er klar og motiverede, at styre vagtplanlægningen, at sikre den daglige drift, at medarbejderne udvikler sig og leverer resultater, og at kundeservicen er helt i top.

Hos Serviceskolen anerkender vi kompleksiteten i teamlederens jobfunktion, og vi ønsker at styrke teamledere til at mestre og balancere de mange opgaver og ansvarsområder. Derfor har vi udviklet Kundeservice Teamleder Bootcamp, og sammensat et kursusforløb som målrettet sigter efter at styrke relevante kompetencer for teamledere. Vi er opmærksomme på at nye tillærte kompetencer skal kunne bruges i forhold til hverdagens udfordringer, og derfor har vi stor fokus på at gøre forløbet særdeles praktisk orienteret.

Når du har gennemført alle 3 moduler i Kundeservice Teamleder Bootcamp kan du forvente følgende:

  • At forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
  • At forstå at lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
  • At kunne anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
  • At kunne arbejde målrettet mod bedre trivsel og samarbejde i dit team
  • At kunne arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
  • At kunne anvende kundefeedback til at optimere kundeservicen
  • At forstå hvordan mennesker lærer bedst
  • At kunne udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere

Vi vil gerne give dig en forsmag på hvad du kan forvente af Kundeservice Teamleder Bootcamp, og inviterer dig derfor til et gratis seminar om kursusforløbet.

Seminaret gennemføres d. 28. august 2020 fra 09:00 – 12:00 i World Trade Center i Ballerup.

Målgruppe:

  • Dig som er helt ny teamleder
  • Dig som har arbejdet som teamleder i flere år
  • Dig som er teamleder i en virksomhed, i borgerservice eller en anden offentlig institution, eller i en IT-helpdesk.

 

Program

08:30 Let morgenmad, kaffe og networking

09:00 Velkomst v. Brian Vang & Johnny Jensen

Linket mellem opgaver og kompetencer for teamledere

Ledelsesmæssige udfordringer og ledelsesstile

10.00 Pause og kaffe

10:15 At skabe trivsel og motivation i kundecentret

Samarbejde og optimering af drift og service

Typiske årsager til manglende udvikling

Sådan udvikler du dine medarbejdere

11:00 Pause og kaffe

11:20 Gennemgang af forløb og indhold for Teamleder Bootcamp

12:00 Let frokostanretning og networking

Læs mere om selve kurset her >>

 

Kontakt os for mere info om seminaret >>