Dato | Sted |
På dette gratis seminar får du konkret viden om det helt nye og meget praktiske kursus ”Kundeservice Teamleder Bootcamp”
At være teamleder i en serviceorganisation er en spændende udfordring, som kræver et bredt spektrum af forskellige kompetencer. Du kan f.eks. opleve at have ansvaret for den daglige ledelse, at medarbejderne er klar og motiverede, at styre vagtplanlægningen, at sikre den daglige drift, at medarbejderne udvikler sig og leverer resultater, og at kundeservicen er helt i top.
Hos Serviceskolen anerkender vi kompleksiteten i teamlederens jobfunktion, og vi ønsker at styrke teamledere til at mestre og balancere de mange opgaver og ansvarsområder. Derfor har vi udviklet Kundeservice Teamleder Bootcamp, og sammensat et kursusforløb som målrettet sigter efter at styrke relevante kompetencer for teamledere. Vi er opmærksomme på at nye tillærte kompetencer skal kunne bruges i forhold til hverdagens udfordringer, og derfor har vi stor fokus på at gøre forløbet særdeles praktisk orienteret.
Når du har gennemført alle 3 moduler i Kundeservice Teamleder Bootcamp kan du forvente følgende:
- At forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
- At forstå at lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
- At kunne anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
- At kunne arbejde målrettet mod bedre trivsel og samarbejde i dit team
- At kunne arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
- At kunne anvende kundefeedback til at optimere kundeservicen
- At forstå hvordan mennesker lærer bedst
- At kunne udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere
Vi vil gerne give dig en forsmag på hvad du kan forvente af Kundeservice Teamleder Bootcamp, og inviterer dig derfor til et gratis seminar om kursusforløbet.
Seminaret gennemføres d. 28. august 2020 fra 09:00 – 12:00 i World Trade Center i Ballerup.
Målgruppe:
- Dig som er helt ny teamleder
- Dig som har arbejdet som teamleder i flere år
- Dig som er teamleder i en virksomhed, i borgerservice eller en anden offentlig institution, eller i en IT-helpdesk.
Program
08:30 Let morgenmad, kaffe og networking
09:00 Velkomst v. Brian Vang & Johnny Jensen
Linket mellem opgaver og kompetencer for teamledere
Ledelsesmæssige udfordringer og ledelsesstile
10.00 Pause og kaffe
10:15 At skabe trivsel og motivation i kundecentret
Samarbejde og optimering af drift og service
Typiske årsager til manglende udvikling
Sådan udvikler du dine medarbejdere
11:00 Pause og kaffe
11:20 Gennemgang af forløb og indhold for Teamleder Bootcamp
12:00 Let frokostanretning og networking
Læs mere om selve kurset her >>