Gratis seminar: Sådan skaber du vedvarende loyalitet


DatoSted 
24. september 2020 (Kl. 9-12)BallerupTilmeld

På seminaret giver Peter Winther inspiration til, hvorfor det er utroligt vigtigt at huske mennesket i kontakten med kunderne.

Samtidig vil han give en række konkrete eksempler på, hvordan man får det menneskelige fokus til at LEVE internt og eksternt.

Sidst, men ikke mindst, vil Peter give indblik i, hvad der konkret skal til, når Holistic Experience og loyalitet skal tænkes ind både strategisk og i hverdagen. Noget der med garanti giver værdi for både medarbejdere, kunder, samfundet og bundlinjen.

Glem alt om B2B, B2C, B2G – fremtidens vindere tænker H2H Human to Human!

Program:

08.30: Kaffe/the og let morgenbuffet

09.00: Dagens indhold handler om..

  • Hvad siger Bossen om loyalitet
  • Den 4-dobbelte bundlinje
  • Selv USA er kommet med på den holistiske bølge
  • RADAR
  • Den holistiske loyalitetscirkel
  • Opmærksomhed virker på alle
  • Kemien i loyalitet
  • Medarbejderengagement
  • The golden rule of loyalty
  • Skab mindeværdige øjeblikke
  • Grunde til at arbejde med loyalitet
  • Sæt tal på loyaliteten
  • Merværdien af en loyal medarbejder og kunde
  • Årsagerne til kundeflugten
  • Sådan skaber du loyalitetsklister
  • Vær noget for hele kroppen
  • Hånden på kogepladen
  • Derfor er anbefalinger vigtige
  • Begrebsforvirring
  • Forskellen på at være tilfreds og meget tilfreds
  • Net Promoter Score – simpelt ikke let
  • Adfærd driver loyalitet
  • Skab loyalitetsbaseret adfærd
  • HVORFOR driver emotionelle reaktioner
  • System 1 og 2
  • Adfærdsdesignmæssige tiltag
  • Selvopfattet vs reel adfærd
  • Bias påvirker loyaliteten
  • Principperne for overtalelse
  • EAST-modellen
  • Afrunding og opsummering
  • Spørgsmål og svar

Der holdes 20 minutters kaffepause undervejs.

Kl. 12.00: Peopleteam byder på en frokostsandwich/let frokostbuffet

 

Målgruppe: Ledere, mellemledere og medarbejdere i kunderettede funktioner.

Maksimalt 3 deltagere pr. firma/organisation

 

Underviser
Underviseren er Peter Winther, der ubestridt er en af landets førende loyalitetseksperter og forfatter til den mest anmelderroste bog om spredning af loyalitetsvirus ”The Loyalty Virus – Highly Contagious”. Peter Winther er til daglig CEO i den anerkendte konsulentvirksomhed Winholistic, der i mere end et årti, har arbejdet med loyalitetsudvikling og Holistic Experience i ind og udland, for store såvel som små nationale og internationale virksomheder.

Peter har siden sin karrieres begyndelse beskæftiget sig med adfærdspsykologi, ledelse, salg, marketing, CRM og CEM samt loyalitetsudvikling. Alt sammen både på strategisk, taktisk, konceptuelt og operationelt niveau.

Dagens program tager afsæt i nogle af de væsentlige pointer fra Peters anmelderroste bog om loyalitet ”The Loyalty Virus – Highly Contagious”.

Se evt. bogen her https://www.saxo.com/dk/the-loyalty-virus_peter-winther_paperback_9788743008989.