Gratis seminar: Skab ekstraordinær kundeservice med P-GAP


– Hør om det nye revolutionerende koncept inden for kundeoplevelser

DatoSted 
28. februar 2020 (Kl. 9-11)FrederiksbergTilmeld

 

P-GAP står for Perception Gap og er en metode til at kortlægge den emotionelle afstand mellem medarbejderen og kunden i f.eks. en kundeserviceafdeling. Konceptet fungerer både på kald, mail, chat og ved fysisk interaktion i f.eks. en butik. På dette seminar arbejder vi primært med kundeservicekald til et kundecenter. Vi garanterer, at i løbet af denne formiddag, vil du ikke være i tvivl om, hvad det vil sige at være 100% kundefokuseret og konkurrere på graden af kundeforståelse.  

 

Brug nogle timer på dette unikke seminar og du vil blive beriget med et nyt og anderledes syn på kundeservice og de gode kundeoplevelser. Så sæt hellere kryds i kalenderen og deltag i vores seminar i Københavns Zoo’s nye bistro Panpan, midt i BIGs Yin&Yan-inspirerede pandaanlæg med direkte udsigt til både elefanter og pandaer.

Program

08.30: Let morgenmad

09.00 Seminaret startet

  • Intro til P-GAP som koncept og rejsen derhen
  • Sådan måler du P-GAP?
  • De tre elementer i P-GAP System™
  • Hvad fortæller P-GAP tallene?
  • Hvordan P-Gap løfter kundeoplevelserne
  • Sådan kommer du i gang med P-GAP i morgen

10.45: Spørgsmål og dialog

11.00: Seminaret slutter

 

Dato: 28. februar 2020 fra kl. 9.00 – 11.00

Sted: Zoo København, Roskildevej 32, 2000 Frederiksberg

Målgruppe: Chefer og mellemledere inden for kundeservice-afdelinger

 

Max. to deltagere fra samme organisation. Først-til-mølle-princippet gælder.

Du møder

Anders Rønnebech Jensen er ekspert inden for Customer Service Excellence og opfinder af P-GAP.

 

Vel mødt!