Gratis seminar: Videndeling, AI, Deep Learning og Robotics i IT Service Desken


DatoSted 
29. marts 2019BallerupTilmeld

Program

08:30 Kaffe med morgenbrød

 

09:00 Videndeling i IT Service Desken

– en naturlig del af incident management

En væsentlig del af AI og Robotics er at få styr på sin videnopsamling. Især i Service desk og IT er videndeling og dokumentation en næsten evig og tilbagevendende kilde til frustration.

På dette indlæg gennemgår vi ,hvordan den daglige incident management kan optimeres ganske betragteligt gennem systematisk opsamling af viden hver eneste gang, man håndterer et incident.

Processen er forbavsende simpel – og kan gennemføres med flere forskellige niveauer af værktøjsunderstøttelse. Så når virksomheden er klar til at gå ”full” AI, så har I allerede jeres vidensdatabase parat til at lade teknologien få frit spil.

Johnny Jensen, Stifter og partner
Peopleteam

 

10.20 Pause

 

10.40 AI + RPA = Fremtidens IT Support

AI forandre totalt kundeservice og åbner op for helt nye muligheder og indsigt. Men AI er der også meget hype. Så hvad er op og ned, hvad er nutid og hvad er science fiction?
Indlægget vil sætte fokus på hvad er nyt indenfor AI, hvad det skaber af muligheder, og gøre det via en række konkrete cases og erfaringer. Casene vil f.eks. indeholde avanceret chatbots med fuld AI styrke som er integreret ind med RPA og forretningsviden.
Oplægget vil give et overblik over udfordringerne i at møde kunder og brugere, som i fremtiden vil have krav om kort ventetid, konsistens på tværs af support kanaler, høj resolution rate og at vi har styr på data og informationer – så kunderne ikke skal gentage sig selv, eller ligefrem løse problemet før kunden har oplevet det.

Stephen Alstrup, Professor, Københavns Universitet (AI, Big Data og algoritmer)
Serieentreprenør og bl.a. stifter af SupWiz

Mads Kaysen, Master Information Science, tidl. Arkena, Qbrick samt mediekoncernen TDF. I dag CCO hos AI selskabet SupWiz.

 

12:00 Seminaret slutter med frokost

 

Målgruppe

Chefer, mellemledere og medarbejdere inden for IT Service Desk,
teknisk kundeservice og IT-afdelinger.

 

Praktiske informationer

Afholdelse: Fredag den 29. marts kl. 9.00 – 12.00

Sted: World Trade Center, Borupvang 3, 2750 Ballerup