Gratis webinar: Dansk AI og Speech Analytics i Service Desken


– Sådan kan du levere endnu bedre IT-support

DatoSted 

Praktisk

Dato: 9. april 2021

Tid: Kl. 13-13.45

Sted: Online webinar

 

Talegenkendelse i IT Service Desken hjælper IT-support afdelinger med at identificere hvad der kendetegner en god support samtale, og hjælpe den enkelte supporter med selvtræning og coaching.

Capturi er taler på dette webinar, hvor vi kommer omkring blandt andet:

  • Hvordan kan du bruge Speech Analytics til at forbedre jeres IT-support?
  • Hvordan kan du sikre god og effektiv coaching og selvlæring uden at skulle sidde på medlyt?
  • Hvilke områder er der størst udfordring med i forbindelse med “incident pingpong”?
  • Hvad er de væsentligste spørgsmål og problemer som brugerne har? … og hvordan hjælper man dem bedst muligt med disse problemer?

Webinaret er målrettet IT support-chefer, IT-chefer, IT direktører og andre nøglepersoner i IT/IT support med ansvar for brugeroplevelser og effektivitet i supportfunktioner.

Agenda:

  • Velkommen af Peopleteam og intro til Capturi
  • Hvad er Speech Analytics?
  • Hvordan bruger man konkret Speech Analytics til at give bedre IT-support?
  • Kunde-eksempel: Chili Security (der blandt andet laver support for WAOO) viser hvordan de bruger Speech Analytics til at optimere deres kunderelationer
  • Hvordan kommer man i gang?
  • Q&A
  • Tak for i dag

Webinaret bliver optaget, og link sendes til alle deltagere efter afslutning.