Kursuskalender
Dato | Sted |
Customer Experience fylder mere og mere inden for IT Service Desk. De seneste rapporter fra bl.a. Service Desk Institute fremhæver den stigende betydning af at levere en kundecentrisk service og oplevelse til brugerne. Men hvordan gør man det så i praksis? Hvilke værktøjer findes der?
Vi har hos Peopleteam inviteret Anders Rønnebech Jensen til at fortælle om dette på et af vores kommende webinarer. Hvis du arbejder inden for IT Service, er dette et webinar, du helt sikkert vil finde yderst relevant og inspirerende. Det tør vi godt love!
Jeres kundeserviceekspert på dagen
Anders Rønnebech Jensen er en af Danmarks største CX- og kundeserviceeksperter. Han har holdt foredrag, uddannelser og konferencer i mere end 15 år, og han har også masser af konkrete erfaringer fra Servicedesk og IT Support, hvor han har implementeret kommunikationsværktøjer til at forbedre brugeroplevelsen. I sin bog ”Herregud! Det er jo bare kundeservice” løfter han sløret for en række nye serviceværktøjer, der også er både relevante og højaktuelle for IT supporten. Værktøjet P-GAP (Perception Gap) måler afstanden mellem medarbejderen og kunden, og er ekstremt effektivt til at måle medarbejderens afstand til IT brugeren. Med redskabet får du både evidens og konkrete handlingsanvisende data på, hvor gode dine medarbejdere er til at forstå brugerne og deres behov.
Bag bogens bevidst provokerende titel gemmer der sig en stor kærlighed til servicefaget. Når man hører Anders holde foredrag, vil man ikke et sekund være i tvivl om dette. Selvom titlen på bogen er kundeservice, henvender bogen sig i lige så høj grad til Borgerservice og IT Support, som er de tre centrale områder som Anders har arbejdet med i sin servicekarriere.
Agenda
Kom med til gratis webinar den tirsdag d. 31. maj hvor Anders fortæller om sit arbejde med bogen og tankerne bag “Herregud, det er jo bare kundeservice” sat i relation til IT Service Desken. Målgruppen for webinaret er jer, der ønsker at forbedre jeres IT Support med de nyeste værktøjer inden for moderne Customer Experience.
Til selve webinaret giver Anders indblik i, hvordan man
- gør empati målbar og operationel med P-GAP som værktøj
- gør IT Supporten excellent mht. brugeroplevelser og -kommunikation
- bør arbejde med KPI’er i en IT Support
- skaber lyst til brugerfokus og den gode kommunikation blandt IT-folk
Kom og få fyldt hylderne med nye metoder og værktøjer.
Bogen bag webinaret
Du kan købe bogen hos SAXO i forlængelse af eventet – eller allerede nu: Få Herregud! Det er jo bare kundeservice af Anders Rønnebech Jensen som Paperback bog på dansk (saxo.com)
Praktisk info
Dato: 31. maj
Tidspunkt: Kl. 10.00 – 11.00 (inklusiv spørgsmål)
Sted: Online
Målgruppe: Chefer, mellemledere og medarbejdere inden for IT Service Desk / IT Support. IT Chefer og alle, der har ansvar for virksomhedens IT Service.
Du møder:
Anders Rønnebech Jensen er ekspert inden for Customer Service Excellence og opfinder af P-GAP.