Gratis webinar: ITIL®4 Incident Management, Problem Management og Service Desk


DatoSted 
22. marts 2024 kl. 9-9.45OnlineTilmeld

Et unikt gratis Drop-In webinar 22. marts 2024 kl. 09.00

ITIL® 4 er i konstant udvikling, og senest er det blevet muligt at komme på practice-kursus i 3 af de allermest udbredte ITIL-discipliner: Incident Management, Problem Management og Service Desk.

Men – hvad kan man egentlig lære af nye ting på et kursus, hvor man måske allerede har brugt disciplinen i årevis?

ITIL 4 nytænker de tre klassiske discipliner, f.eks. er swarming og AI væsentlige elementer for øget performance og bedre brugeroplevelser. Det er også anbefalet at kigge på, hvordan man organiserer sig, samt hvordan man systematisk modner og viderudvikler disciplinen over tid.

For hver af de tre discipliner gennemgår vi derfor kursets indhold indenfor disse områder:

  • AI og swarmings betydning for disciplinen
  • Practice success factors (PSF’er)
  • Anbefalinger til organisatorisk integration
  • Hvordan du kan modne disciplinen i din egen organisation
  • Anbefalinger til disciplinen baseret på de 7 guiding principles

Webinaret er et ”Drop-In” webinar, og du kan hoppe ind og ud efter behov:

  • 09.00-09.15: Incident Management
  • 09.15-09.30: Problem Management
  • 09.30-09.45: Service Desk

Det bliver kort, hurtigt, effektivt og indholdsrigt, og du kan forvente inspiration til din egen organisation, som du kan arbejde videre med allerede umiddelbart efter webinaret.

Vi glæder os til at se dig.


Underviser er ITIL® 4 Master, Johnny Jensen fra Peopleteam.

PS. Kan du ikke deltage på tidspunktet, så tilmeld dig alligevel – så eftersender vi en optaget version til dig.

Praktisk

Dato: 22. marts 2024

Tid: 9.00-9.45

Sted: Online webinar