Gratis webinar og boglancering om kundeservice


DatoSted 

Praktisk

Dato: 29. april 2021

1. runde: Kl. 11.15-12.00 – fuldt booket

2. runde: kl. 13-13.45 – Ledige pladser

Sted: Online webinar

På grund af stor interesse og at vi ønsker at opretholde en høj teknisk kvalitet, har vi valgt at lukke for tilmelding til 1. runde kl. 11.15-12.00. Der er åbent for tilmelding til 2. runde kl. 13-13.45. 

 

Bag Anders Rønnebech Jensens bevidst provokerende bogtitel gemmer der sig en kærlighed til et fag, som har været fanget i performance management-ledelsens kløer de sidste 70 år. I bogen tager han opgør med tanken om, at kundeservice bare er et midlertidigt (ungdoms)job med høj udskiftning, lav prestige og ingen faglighed. Bogen er for alle der ønsker at løfte deres kundeservice og arbejdet med customer experience til et nyt niveau.

Kom med til gratis online boglancering d. 29. april, hvor Anders fortæller om sit arbejde med bogen og tankerne bag. “Herregud, det er jo bare kundeservice…” er baseret på 15 års erfaring fra kundeserviceledelse, customer experience og konsulentverdenen og indeholder konkrete og praktiske værktøjer, der kommer til at revolutionere dit arbejde med kundeservice og kundeoplevelser generelt.

Til selve boglanceringen giver Anders smagsprøver fra bogen:

  • Hvordan gør du empati målbar og operationel med P-GAP som værktøj?
  • Hvordan udfordrer du bullshit bingo i din organisation?
  • Hvordan spotter du KPI’er, der ser bedre ud, end de er?

Han vil også løfte sløret for, hvordan du kan træne ledelsen og medarbejderne i psykologiske kommunikationsværktøjer, der reducerer konflikter mellem leder og medarbejder, men også over for kunderne. Bogen er et stort bidrag til en øget professionalisering af kundeservicefaget og arbejdet med kundeoplevelser i organisationer.

Kom og få fyldt hylderne med nye metoder og værktøjer.

Du kan købe bogen hos SAXO i forlængelse af eventet.

 

Du møder

Anders Rønnebech Jensen, ekspert inden for Customer Service Excellence og opfinder af P-GAP