Gratis webinar: Sådan sikrer I optimal service i overgangen til Statens IT


– Undgå faldgruberne og få det komplette overblik mht. samarbejde og ideel brugersupport

DatoSted 
9. april 2021 (Kl. 10.30-11.00)Online webinarTilmeld

Praktisk

Dato: 9. april 2021

Tid: Kl. 10.30-11.00

Sted: Online webinar

Vært: Peopleteam

Beslutningen om Statens IT som SPOC (Single Point Of Contact) er nu truffet for mange ministerier og styrelser. Og her melder sig ind i mellem spørgsmålet: “Hvordan sikrer vi optimal support hos brugerne i overgangsfasen og hvilke fordele kan vi drage af samarbejdet?”

Vi vil blandt andet komme ind på:

  • Hvilke udfordringer der følger med i forbindelse med service desken og hvordan kan SPOC funktionen imødekomme disse udfordringer?
  • Hvad kræver det at yde ekstra god service i dag og hvordan imødekommer vi bedst brugernes problemer?
  • Hvordan kan SPOC-practice være nøglen til at optimere supportoplevelsen hos brugerne?
  • Hvordan sikrer vi en god overgang og en ideel supportoplevelse for vores brugere?

Statens IT vil komme med indlæg omkring samarbejde og tiltag for at sikre en god brugersupport.

Vi vil også høre oplæg fra Udlændinge- og Integrationsministeriet samt Slots- og Kulturstyrelsen, der kommer med inspiration til samarbejdet mellem organisation og Statens IT samt en god overgang til ibrugtagning af Statens HR.

Webinaret er målrettet IT-medarbejdere og IT-ansvarlige i ministerier og styrelser.

Agenda:

  • Velkommen og introduktion af Peopleteam
  • Brug af SPOC i supportforretningen
  • Statens IT fortæller om samarbejdet med ministerier og styrelser
  • Peopleteam om fremtidens trends og udfordringer i forhold til service desken
  • Oplæg fra Udlændinge- og Integrationsministeriet om overgangen til Statens IT
  • Oplæg fra Slots- og Kulturstyrelsen om overgangen til Statens IT
  • Tak for i dag