Webinar: P-GAP – det nødvendige næste skridt efter Net Promoter Score


– Kom tættere på dine kunder/brugere med dette nye revolutionerende koncept

Kursuskalender

DatoSted 

P-GAP står for Perception Gap og er en metode til at kortlægge den emotionelle afstand mellem medarbejderen og kunden/brugeren i f.eks. en kundeserviceafdeling eller IT Service Desken. Konceptet fungerer både på kald, mail, chat og ved fysisk interaktion i f.eks. en butik/onsite På dette webinar gennemgår vi dog primært P-GAP i forhold til servicekald set i et kundecenter perspektiv.

 

Praktiske informationer

Målgruppe: Ledere, mellemledere og coaches inden for kundeservice/IT Support

Taler: Anders Rønnebech Jensen

Varighed: 40 minutter

Dato: Mandag d. 4. maj 2020

Tidspunkt: 9.30 – 10.00

Pris: Gratis

 


Anders Rønnebech Jensen er ekspert inden for Customer Service Excellence og opfinder af P-GAP.

 

Kontakt os og hør mere om dine muligheder →