Når du skal på kursus i Service desk ledelse i praksis, er der kun meget begrænset forberedelse før kursusstart, men du bedes læse denne vejledning med tips og informationer – og henvende dig til Peopletem, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til nedenstående.
Tips og ekstra information
Under kurset
Sørg for at være så “utilgængelig” som muligt i løbet af kurset. De to dage er meget intensive, og det er en fordel at afsætte tid til at læse og repetere mellem kursusdagene.
Kursusmateriale
Husk at medbringe din PC, da dele af undervisningen foregår med elektroniske materialer.
Du får udleveret bogen “Service desk ledelse i praksis” på kurset. Bogen er i elektronisk, redigerbart format, så du selv kan tilføje dine egne metoder, og udarbejde din egen, praktiske ledelsesmanual, som du kan genbruge og udvikle over tid.
Alt materiale er på dansk.
Eksamen
Der er mulighed for at tilmelde sig certificering, som foregår via en test af en times varighed. Har du mere end 65% rigtige, modtager du et certifikat i “Service desk ledelse i praksis”.
Eksamen er på dansk.
Du vil få instruktioner til eksamen på kurset.
Kursusbeskrivelse
Her finder du programmet for kursets 2 dage:
Service desk ledelse i praksis
Spørgsmål og kontakt
Du er velkommen til at kontakte Peopleteam, hvis du har spørgsmål eller kommentarer.