Webinar: De rette KPI’er i kundeservice & IT Support


– og hvordan du undgår vandmeloner

Kursuskalender

DatoSted 

 

Praktiske informationer

Målgruppe: Ledere, mellemledere og coaches inden for kundeservice/IT Support
Taler: Anders Rønnebech Jensen
Varighed: 30 minutter
Dato: Onsdag d. 10. juni 2020 og onsdag d. 17. juni 2020
Tidspunkt: 10.00-10.30
Pris: Gratis

På dette webinar vil kundeservice-ekspert Anders Rønnebech Jensen komme med sit bud på hvilke KPI’er der virker og hvilke der ikke virker. Anders har set og oplevet hvad der ren faktisk skaber værdi for serviceafdelingen og resten af forretningen. Anders’ store indsigt og direkte facon gør, at du efter dette webinar helt sikkert ikke er i tvivl om, hvad du skal gøre for at levere de ekstraordinære serviceoplevelser.

Bliv provokeret og modtag dagens indspark!

Hør bl.a. om:

  • Derfor er KPI’er trods alt ikke noget fanden har skabt
  • Hvad er så sammenhængen mellem en vandmelon og KPI’er?
  • Hvad er TOR™-trianglen?
  • Kan man sætte empati på en matematisk formel?

 


Anders Rønnebech Jensen er ekspert inden for Customer Service Excellence.

 

Ikke alt, der kan tælles, tæller, og ikke alt, der tæller kan tælles.
(Albert Einstein)