Evaluering af Kundeservice & Kundeoplevelser 2023


Kontaktoplysninger

Du kan fortsætte anonymt ved at undlade at indtaste dine kontaktoplysninger.

Konferencen som helhed

Not at all Likely Extremely Likely

PLENUM

😍😀😐😕😠
Fremtidens kundeoplevelser v. Ian Wisler-Poulsen
😍
😀
😐
😕
😠
Kunden i centrum via digitalisering, Imerco case
😍
😀
😐
😕
😠
Kundeservice – i medgang og modgang v. Fresh.Land
😍
😀
😐
😕
😠
Optimisme – en attitude til kundeservice og livet v. Henrik Mathiasen
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR A

😍😀😐😕😠
Sådan har Conversational AI transformeret AIm. Brand Group’s kundeservice
😍
😀
😐
😕
😠
Reklamationer. Vejen til helvede? Eller til flere indbringende kunder? v. Søren Rasmussen
😍
😀
😐
😕
😠
De tre (forskningsbaserede) ting, som kunderne forventer – og som de færreste kundeserviceafdelinger kender til v. Merete Bergman Smit
😍
😀
😐
😕
😠
Hvordan Nilfisk implementerede og drifter et globalt kontaktcenter
😍
😀
😐
😕
😠
Hvordan Krifa arbejder strategisk og organisatorisk for at sikre den gode kundeoplevelse på tværs af hele organisationen
😍
😀
😐
😕
😠

SPOR B

😍😀😐😕😠
Hvordan fastholder og styrker TJM Forsikring en i forvejen høj kundetilfredshed?
😍
😀
😐
😕
😠
De klassiske problemer i kundecentrene – og hvordan vi løser dem, Waoo
😍
😀
😐
😕
😠
Strategi for skalering af din kundeservice v. Salesforce
😍
😀
😐
😕
😠
Customer Experience and the future of work v. Genesys
😍
😀
😐
😕
😠
Hør hvordan Det Kongelige Teater bringer deres CX-strategi til live
😍
😀
😐
😕
😠