Tak til alle der deltog på “Kundeservice & Kundeoplevelser 2019”


Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.

Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer.

KUNDESERVICE OG SERVICE MINDSET
Johnny Jensen, Peopleteam og Brian Vang, Dialog+

Spor A

TRANSFORMATION FRA COSTCENTER TIL PROFITCENTER I EN TRADITIONEL ORGANISATION
René Thinggård Jørgensen, Falck Danmark A/S

KUNDEFOKUS I HELE ORGANISATIONEN
Connie Rosenkvist, Eniig Fiber A/S

FRA KUNDETILFREDSHED TIL KUNDELOYALITET
Cecilie Lind, Aarstiderne /AS
I kan kontakte Cecilie på mail cel@aarstiderne.com, hvis I vil have tilsendt hendes præsentation.

Spor B

THE PROBLEM: DISCONNECTED SYSTEMS AND INCONSISTENT EXPERIENCES
Dan Joons, Salesforce

TALEGENKENDELSE – EN REVOLUTIONERENDE MÅDE AT ARBEJDE PÅ
Peder Nørgaard og Marttin Stuartt Nielsen, Recordit

NÅR AUTOMATISERING OG KUNDEFOKUS GÅR HÅND I HÅND
Tommy Sørensen, EWII A/S


AI + RPA = FREMTIDENS KUNDESERVICE
Stephen Alstrup, Københavns Universitet og SupWiz
I kan kontakte Stephen på mail s.alstrup@supwiz.com, hvis I vil have tilsendt hans præsentation.