Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Vi er stolte af, at I har taget så godt imod konferencen, som I har vurderet til et helhedsindtryk på hele 4,4 på en 5-skala!
Her er præsentationerne, som I er velkomne til at bruge, som I har lyst.
Chr. Hansen A/S – Jakob Lind Nilsson
Fra Incident til viden – Knowledge Management i praksis
Albertslund kommune – Galina Ianchina
Succesfuld kanalstrategi i service desken
Orbicon Informatik – Alan Nissen
Måling og forbedring af serviceoplevelsen – hands-on erfaringer med Net Promoter Score
Peopleteam – Johnny Jensen
Den gode kemi i Service desken
Peopleteam – Johnny Jensen
Få styr på din Service desks kompetenceudvikling
Rambøll – Martin Long Teglgaard
Fakta-drevne forbedringer hos Rambøll
DSV – Morten Rasmussen
Migration af Service Desk i DSV på tværs af grænser, kulturer og organisationer
BlueHat – Lise Dall Eriksen
Multisourcing – er SIAM løsningen?
The Service Desk Institute – David Wright
And man created Artificial Intelligence, the rise of the robot and the Service desk