Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.
Præsentationer
Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:
Keynote: Skab en scalerbar service-leverancekæde med fokus på brugertilfredshed og effektivitet
Søren Odgaard, Director, Global IT Support Centre, DSV
Lars Mørch, Nordisk Regional Vice President for Service Cloud, Salesforce
Spor A
Norlys rykker tættere på kunden!
Dan Lauritzen, CX project lead hos Norlys & Anders Rønnebech Jensen, CX & kundeservice-ekspert
Når træningskultur skaber resultater
Claus Andersen, Kontaktcenterchef hos Krifa
Thomas Møller, Head of Customer Care Nordics, DFDS
Ud med “Management” og ind med “Engagement” når vi bemandingsplanlægger i fremtiden!
Kanogo Njuru, Workforce Management Engagement Evangelist
Spor B
Når udvikling arbejder i SAFe og Service Desk arbejder med ITIL
Anne van der Maas, IT Service Desk Manager, Egmont IT
Sådan øger du markant brugertilfredsheden i IT Service Desk
Jesper Lund Hansen, Områdeleder IT Service Desk, Region Midtjylland
Er dine mål for videndeling ødelæggende for din vidensbase?
Line Irby Pihl, Konsulentchef TOPdesk
Skab vækst med den gode oplevelse for IT support medarbejderne
Henrik B. Helsinghoff
Fælles – ikke længere på spor
Keynote: Gud, Guide eller GPS?
Anne Skare Nielsen, Futurist