Tak til alle der deltog på KISS 2021 konferencen



Tusind tak til alle deltagere, talere, udstillere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Præsentationer

Her er præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer:

Keynote: Skab en scalerbar service-leverancekæde med fokus på brugertilfredshed og effektivitet

Søren Odgaard, Director, Global IT Support Centre, DSV

Keynote: Medarbejder Oplevelsen (EX) i den nye normal – hvordan behandler du dine medarbejdere som kunder (og omvendt)

Lars Mørch, Nordisk Regional Vice President for Service Cloud, Salesforce


Spor A

Norlys rykker tættere på kunden!

Dan Lauritzen, CX project lead hos Norlys & Anders Rønnebech Jensen, CX & kundeservice-ekspert

Når træningskultur skaber resultater

Claus Andersen, Kontaktcenterchef hos Krifa

En rejse mod skyerne

Thomas Møller, Head of Customer Care Nordics, DFDS

Ud med “Management” og ind med “Engagement” når vi bemandingsplanlægger i fremtiden!

Kanogo Njuru, Workforce Management Engagement Evangelist


Spor B

Når udvikling arbejder i SAFe og Service Desk arbejder med ITIL

Anne van der Maas, IT Service Desk Manager, Egmont IT

Sådan øger du markant brugertilfredsheden i IT Service Desk

Jesper Lund Hansen, Områdeleder IT Service Desk, Region Midtjylland

Er dine mål for videndeling ødelæggende for din vidensbase?

Line Irby Pihl, Konsulentchef TOPdesk

Skab vækst med den gode oplevelse for IT support medarbejderne

Henrik B. Helsinghoff


Fælles – ikke længere på spor

Keynote: Gud, Guide eller GPS? 

Anne Skare Nielsen, Futurist