Tak til alle der deltog på KundeserviceDagen 2020



Tusind tak til alle deltagere, talere og samarbejdspartnere på konferencen. I udviste et enormt engagement og interesse for dagens emner, og bidrog alle til at skabe en rigtig god dag.


Her er de af præsentationerne, som vi har fået lov til at dele med jer. Og links til talernes bøger:

Det store CX bedrag >>

Ved Mikkel Korntved, direktør i Loyalty Group

Hent den gratis e-bog Kundeorienteret  >>

 

Service går online – hvad med kundeservicemedarbejderen? >>

Ved Tommy Langhoff, Founding Partner eXpand

Få adgang til bogen: 3 minutes of excellence i fuld længde (pdf), kontakt Tommy Langhoff på langhoff@eXpand.dk

 

Sådan fucker du serviceoplevelsen fuldstændigt op! >>

Ved Brian Vang, ejer Dialog+

Her kan du købe Brians bog: Tak for hjælpen >>

Hvis du ønsker at købe bogen til hele afdelingen, så kan du få rabat ved at købe direkte igennem Dialog+ → www.dialogplus.dk/bograbat

 

Sådan undgår du stress! >>

Ved Rikke Maj Thauer, der er førende stressekspert og instruktør i psykisk førstehjælp

Her kan du læse om Rikkes bogKøb bogen her til SÆRPRIS >> 

 

Sådan skaber du ekstraordinære kundeoplevelser >>

Ved Peter Luthman, Director of Planet WOW hos Visma e-conomic